Od teraz aplikacja Internetowy Status Szkody pozwala także na obsługę wszystkich szkód majątkowych. Dzięki temu intuicyjnemu i szybkiemu rozwiązaniu klienci ubezpieczyciela mogą na bieżąco sprawdzać, co dzieje się ze zgłoszeniem, a także przesłać dokumenty czy skontaktować się z opiekunem.
Dane LINK4 pokazują, że w ciągu pół roku 70% klientów zgłaszających szkody z polis OC i AC wybiera aplikację ISS jako podstawowy kanał komunikacji z ubezpieczycielem. A od teraz klienci firmy uzyskali możliwość korzystania z niej także w przypadku likwidacji szkód w mieszkaniu lub domu. I nie ma tu znaczenia czy zdarzenie zgłaszane jest z polisy dobrowolnej, czy na przykład z OC sprawcy zalania.
– Klienci LINK4 doceniają przede wszystkim intuicyjność i wygodę naszego rozwiązania. Mogą na bieżąco śledzić cały proces likwidacji szkody, w każdej chwili dołączyć dokumenty, sprawdzić co dzieje się ze zgłoszeniem i skorzystać z czatu z opiekunem szkody, co jest dla nich bardzo ważne – mówi Marek Wasilewski, dyrektor Pionu Szkód w LINK4.
Dostęp do aplikacji Internetowy Status Szkody klienci dostają podczas rejestracji szkody. Rozwiązanie oferowane przez ubezpieczyciela pozwala na bieżąco sprawdzać, jak wygląda cały proces obsługi sprawy. Dzięki temu klient nie musi poświęcać swojego czasu, aby dopytywać się o szczegóły. Wdrażając ISS dla klientów majątkowych LINK4 wprowadził jeszcze prostszy wizualnie panel, usprawniający m.in. przepływ dokumentacji czy proces przekazanie numeru rachunku bankowego do wypłaty odszkodowania.
– Ewolucja aplikacji realizuje naszą strategię i misję, że ubezpieczenia powinny być proste. Likwidacja szkody w ten sposób jest transparentna i zrozumiała. Użytkownik widzi co dzieje się z jego sprawą i na jakim jest etapie. Jeśli ma pytania lub wątpliwości, w każdej chwili może napisać bezpośrednio do opiekuna szkody zamiast na przykład czekać na infolinii. Dzięki temu możemy szybko zareagować czy wytłumaczyć klientowi jego wątpliwości – wyjaśnia Ewelina Kamińska-Lonty, dyrektor Departamentu Likwidacji Szkód Komunikacyjnych i Majątkowych w LINK4.
Ubezpieczyciel zaznacza, że co miesiąc pyta ponad 10 tysięcy klientów o zadowolenie z procesu.
– Obecnie aż 92% klientów, którzy wybrali aplikację ISS do komunikacji z nami, aktywnie z niej korzysta: pisze wiadomości czy zgłasza potrzebę najmu pojazdu zastępczego, co jest dla nas bardzo satysfakcjonującym wynikiem. Chcemy te możliwości dać jak największej liczbie naszych klientów rozszerzając funkcjonalność aplikacji o kolejne rodzaje ubezpieczeń – zaznacza Marek Wasilewski.
Analizy ankiet pokazują, że klienci cenią to rozwiązanie przede wszystkim za szybkość reakcji.
– Zespoły obsługujące klientów poprzez ISS wykonują ogromną pracę odpowiadając klientom często już po godzinie lub dwóch, co przy standardowej obsłudze jest nieosiągalne. To pomaga budować zaufanie, które w ubezpieczeniach jest bardzo istotne oraz oszczędzać czas, który jest obecnie tak cenny dla każdego – podkreśla Ewelina Kamińska-Lonty.
Źródło: LINK4
VeloBank udostępnił swoim klientom nową ofertę, którą przygotował dzięki partnerstwu z Allianz Partners. Pakiet Medyczny, który umożliwia dostęp do wizyt…
W ostatnich dniach odbył się wielki finał ogólnopolskiego turnieju „Z Orlika na Stadion”. Sponsorem generalnym wydarzenia był PZU. Zwycięzcami rozgrywek…
Wystartowała nowa kampania online UNIQA dla Biznesu z udziałem klientów korporacyjnych ubezpieczyciela. Przedstawione są w niej historie czterech firm, które…
Ubezpieczenie Dom Max oferowane przez InterRisk to produkt, który kompleksowo obejmuje ochroną budynki i lokale mieszkalne a także inne mienie…
„Między Nami” i „Między Nami Gold” to pierwsze produkty wprowadzone na rynek przez połączoną Vienna Life. Nowe grupy otwarte wyróżniają się m.in. wyższymi niż w innych…
Pod hasłem "Dbanie o zdrowie przynosi korzyści" ruszyła nowa kampania Generali. W jej ramach ubezpieczyciel promuje zdrowy styl życia oraz zachęca…