Największy polski ubezpieczyciel wystartował z kampanią promującą ofertę PZU Auto AC. Kompleksowa ochrona samochodu i aż 28% zniżki dla nowych klientów to tylko niektóre zalety produktu. Co więcej polisę możemy rozszerzyć o dodatkowe opcje – takie jak Pomoc w Drodze czy Asystent Zdrowotny.
PZU wystartował z kampanią promującą ofertę PZU Auto AC. Produkt zapewnia kompleksową ochronę samochodu oraz pomocne usługi assistance.
– Z polisą PZU Auto AC kierowca ma zapewniony spokój, niezależnie od tego, co spotka go na drodze czy parkingu. Nasze ubezpieczenie chroni w sytuacjach, których dziś nawet nie potrafimy sobie wyobrazić takie jak wypadek, kradzież, gradobicie czy zniszczenie przewodów przez gryzonie. Konsultanci PZU służą pomocą 7 dni w tygodniu przez 24 godziny. Nieważne, czy problem jest mały czy duży, zdarzył się w Polsce czy za granicą – wyjaśnia Tomasz Piekarski, dyrektor Biura Produktów Komunikacyjnych PZU.
Jak możemy przeczytać, nowi klienci mogą w tej chwili skorzystać ze zniżki, która może wynosić 28 procent. Warunkiem jest zakup pakietu OC, AC i NNW. Jak już wcześniej wspominaliśmy ubezpieczenie PZU Auto to nie tylko kompleksowa ochrona samochodu, ale także wiele pomocnych usług assistance – takie jak Pomoc w Drodze czy Asystent Zdrowotny. Dzięki tego typu produktom mamy zapewnione wsparcie w różnego rodzaju sytuacjach życiowych – od holowania auta, poprzez organizację pojazdu zastępczego czy rezerwację noclegu, aż po pomoc w powrocie do zdrowia po wypadku – obejmującą badania diagnostyczne, leczenie i rehabilitację w prywatnych placówkach medycznych w całej Polsce.
Z informacji opublikowanych przez ubezpieczyciela wynika, że ubezpieczenie PZU Auto AC oraz każde z dostępnych rozszerzeń można w wygodny, bezpieczny i zdalny sposób kupić za pośrednictwem serwisu mojePZU, a także przez infolinię, u jednego z 5 500 agentów lub w 400 oddziałach PZU w całej Polsce.
Natomiast kampania promująca ofertę PZU Auto AC ma potrwać do 11 listopada 2021 roku. W jej ramach będą prowadzone działania zarówno w Internecie, jak i social mediach. Ubezpieczyciel kładzie w nich szczególny nacisk na możliwość skorzystania ze zniżki do 28 procent na nowe ubezpieczenie AC, zakupione w pakiecie z OC i NNW.
Źródło: PZU SA Fot. screenshot pzu.pl
VeloBank udostępnił swoim klientom nową ofertę, którą przygotował dzięki partnerstwu z Allianz Partners. Pakiet Medyczny, który umożliwia dostęp do wizyt…
W ostatnich dniach odbył się wielki finał ogólnopolskiego turnieju „Z Orlika na Stadion”. Sponsorem generalnym wydarzenia był PZU. Zwycięzcami rozgrywek…
Wystartowała nowa kampania online UNIQA dla Biznesu z udziałem klientów korporacyjnych ubezpieczyciela. Przedstawione są w niej historie czterech firm, które…
Ubezpieczenie Dom Max oferowane przez InterRisk to produkt, który kompleksowo obejmuje ochroną budynki i lokale mieszkalne a także inne mienie…
„Między Nami” i „Między Nami Gold” to pierwsze produkty wprowadzone na rynek przez połączoną Vienna Life. Nowe grupy otwarte wyróżniają się m.in. wyższymi niż w innych…
Pod hasłem "Dbanie o zdrowie przynosi korzyści" ruszyła nowa kampania Generali. W jej ramach ubezpieczyciel promuje zdrowy styl życia oraz zachęca…