Marka TUZ Ubezpieczenia wprowadziła do sprzedaży dwa atrakcyjne produkty przeznaczone dla przedsiębiorców. Ubezpieczyciel rozszerzył ofertę ubezpieczenia mienia przedsiębiorstw oraz ubezpieczenie odpowiedzialności cywilnej.
Zgodnie w wcześniejszymi zapowiedziami marka TUZ Ubezpieczenia wprowadziła do swojej oferty dwa ważne i atrakcyjne produkty przeznaczone dla przedsiębiorców.
– Pełen sukcesów i zmian rok 2022 kończymy zgodnie z zapowiedziami (…) Po zmianach w zakresie budowy zespołu sprzedażowego oraz nowych rozwiązań dla brokerów wprowadzimy nowe i atrakcyjne produkty i teraz to realizujemy – mówi Monika Bidermann, dyrektorka Departamentu Rozwoju Biznesu i Współpracy z Brokerami w TUZ Ubezpieczenia.
Z opublikowanych informacji wynika, że nowe Ogólne Warunki Ubezpieczenia mienia i Odpowiedzialności Cywilnej dla przedsiębiorców obowiązują już od 22 listopada 2022.
– Nowy produkt konsoliduje cztery OWU w jedno oraz znacząco rozszerza zakres ubezpieczenia mienia. Wprowadziliśmy szereg rozwiązań, których celem jest dopasowanie ubezpieczenia mienia i OC do dzisiejszych realiów rynkowych, a przede wszystkim zapewnienie kompleksowej ochrony klientom. Przy tworzeniu nowego produktu dużo czasu poświęciliśmy na konsultacje z brokerami, underwiterami oraz zespołem sprzedażowym – tłumaczy Monika Bidermann.
Ubezpieczyciel podkreśla, że nowe produkty zapewniają nowe rozwiązania oraz szeroki zakres, co ułatwia dostosowanie ochrony ubezpieczeniowej do rodzaju prowadzonej przez przedsiębiorcę działalności.
Najważniejsze zmiany w ubezpieczeniu mienia według ubezpieczyciela to:
TUZ Ubezpieczenia, jako uzupełnienie ubezpieczenia mienia przygotował także nowe warunki ubezpieczenia OC z tyt. prowadzenia działalności lub posiadanego mienia. Przy tworzeniu nowego produktu OC bardzo dużo kwestii poświęcono rozbudowie podstawowego zakresu ubezpieczenia.
Ubezpieczenie OC po zmianach to:
Nowe produkty sprawiają, że oferta TUZ ubezpieczenia staje się elastyczna dla przedsiębiorców.
– W ramach indywidualnego podejścia do Klienta, zarówno w ubezpieczeniu mienia, jak i OC dla przedsiębiorców, możemy zaoferować dodatkowe rozszerzenia lub modyfikować postanowienia oferty o klauzule brokerskie, tworząc w ten sposób program ubezpieczenia „szyty na miarę” – mówi Monika Bidermann.
TUZ zapowiada, że to dopiero początek prac związanych z wdrażaniem nowych produktów dla klienta instytucjonalnego w TUZ Ubezpieczenia.
– Pracujemy nad nowymi warunkami także dla ryzyk ubezpieczenia utraty zysku, maszyn od awarii oraz sprzętu elektronicznego – zapowiada Monika Wolnicka, koordynator ubezpieczeń majątkowych w Departamencie Ubezpieczeń.
Ubezpieczyciel zachęca do swojej oferty brokerów, z tego powodu w najbliższym czasie zorganizuje webinar, który pozwoli im poznać bliżej rozwiązania przyjęte w nowych OWU.
– Zależy nam na tym, aby każdy z brokerów zapoznał się z nowymi warunkami ubezpieczenia mienia i odpowiedzialności cywilnej – zapewnia Magdalena Subocz, Dyrektor Regionu ds. współpracy z Brokerami.
Szczegóły nowej oferty TUZ będzie przedstawiać również podczas indywidualnych spotkań. Ubezpieczyciel już teraz zaprasza na szkolenia w każdym z regionów, które odbędą się w pierwszym kwartale 2023 roku.
– Brokerów zainteresowanych otrzymaniem dodatkowych informacji dotyczących nowych ubezpieczeń, prosimy o kontakt z regionalnym dyrektorem sprzedaży TUZ Ubezpieczenia – mówi Monika Bidermann.
Źródło: TUZ Ubezpieczenia
Po kilku latach względnego spokoju temat ubezpieczeń elektroniki znów wraca na biurka ekspertów Rzecznika Finansowego.…
Nowy raport PKO Ubezpieczenia „Na wszelki wypadek” pokazuje, że niemal połowa dorosłych Polaków nie czuje…
Z danych SALTUS Ubezpieczenia wynika, że w 2025 roku przeciętny Polak skorzystał z 13,7 prywatnych…
Prudential rozpoczął współpracę z Grupą LUX MED wprowadzając na rynek ubezpieczenie Twoja Hospitalizacja. Produkt daje klientom szybki…
Firmy coraz częściej szukają benefitów, które realnie wzmacniają poczucie bezpieczeństwa zespołów. Ubezpieczenie grupowe „Puls” od InterRisk łączy ochronę zdrowia,…
Zgłoszenie szkody komunikacyjnej przez aplikację mObywatel staje się realną alternatywą dla tradycyjnych kanałów. Dane PZU pokazują wyraźnie,…