Marka TUZ Ubezpieczenia wprowadziła do sprzedaży dwa atrakcyjne produkty przeznaczone dla przedsiębiorców. Ubezpieczyciel rozszerzył ofertę ubezpieczenia mienia przedsiębiorstw oraz ubezpieczenie odpowiedzialności cywilnej.
Zgodnie w wcześniejszymi zapowiedziami marka TUZ Ubezpieczenia wprowadziła do swojej oferty dwa ważne i atrakcyjne produkty przeznaczone dla przedsiębiorców.
– Pełen sukcesów i zmian rok 2022 kończymy zgodnie z zapowiedziami (…) Po zmianach w zakresie budowy zespołu sprzedażowego oraz nowych rozwiązań dla brokerów wprowadzimy nowe i atrakcyjne produkty i teraz to realizujemy – mówi Monika Bidermann, dyrektorka Departamentu Rozwoju Biznesu i Współpracy z Brokerami w TUZ Ubezpieczenia.
Z opublikowanych informacji wynika, że nowe Ogólne Warunki Ubezpieczenia mienia i Odpowiedzialności Cywilnej dla przedsiębiorców obowiązują już od 22 listopada 2022.
– Nowy produkt konsoliduje cztery OWU w jedno oraz znacząco rozszerza zakres ubezpieczenia mienia. Wprowadziliśmy szereg rozwiązań, których celem jest dopasowanie ubezpieczenia mienia i OC do dzisiejszych realiów rynkowych, a przede wszystkim zapewnienie kompleksowej ochrony klientom. Przy tworzeniu nowego produktu dużo czasu poświęciliśmy na konsultacje z brokerami, underwiterami oraz zespołem sprzedażowym – tłumaczy Monika Bidermann.
Ubezpieczyciel podkreśla, że nowe produkty zapewniają nowe rozwiązania oraz szeroki zakres, co ułatwia dostosowanie ochrony ubezpieczeniowej do rodzaju prowadzonej przez przedsiębiorcę działalności.
Najważniejsze zmiany w ubezpieczeniu mienia według ubezpieczyciela to:
TUZ Ubezpieczenia, jako uzupełnienie ubezpieczenia mienia przygotował także nowe warunki ubezpieczenia OC z tyt. prowadzenia działalności lub posiadanego mienia. Przy tworzeniu nowego produktu OC bardzo dużo kwestii poświęcono rozbudowie podstawowego zakresu ubezpieczenia.
Ubezpieczenie OC po zmianach to:
Nowe produkty sprawiają, że oferta TUZ ubezpieczenia staje się elastyczna dla przedsiębiorców.
– W ramach indywidualnego podejścia do Klienta, zarówno w ubezpieczeniu mienia, jak i OC dla przedsiębiorców, możemy zaoferować dodatkowe rozszerzenia lub modyfikować postanowienia oferty o klauzule brokerskie, tworząc w ten sposób program ubezpieczenia „szyty na miarę” – mówi Monika Bidermann.
TUZ zapowiada, że to dopiero początek prac związanych z wdrażaniem nowych produktów dla klienta instytucjonalnego w TUZ Ubezpieczenia.
– Pracujemy nad nowymi warunkami także dla ryzyk ubezpieczenia utraty zysku, maszyn od awarii oraz sprzętu elektronicznego – zapowiada Monika Wolnicka, koordynator ubezpieczeń majątkowych w Departamencie Ubezpieczeń.
Ubezpieczyciel zachęca do swojej oferty brokerów, z tego powodu w najbliższym czasie zorganizuje webinar, który pozwoli im poznać bliżej rozwiązania przyjęte w nowych OWU.
– Zależy nam na tym, aby każdy z brokerów zapoznał się z nowymi warunkami ubezpieczenia mienia i odpowiedzialności cywilnej – zapewnia Magdalena Subocz, Dyrektor Regionu ds. współpracy z Brokerami.
Szczegóły nowej oferty TUZ będzie przedstawiać również podczas indywidualnych spotkań. Ubezpieczyciel już teraz zaprasza na szkolenia w każdym z regionów, które odbędą się w pierwszym kwartale 2023 roku.
– Brokerów zainteresowanych otrzymaniem dodatkowych informacji dotyczących nowych ubezpieczeń, prosimy o kontakt z regionalnym dyrektorem sprzedaży TUZ Ubezpieczenia – mówi Monika Bidermann.
Źródło: TUZ Ubezpieczenia
VeloBank udostępnił swoim klientom nową ofertę, którą przygotował dzięki partnerstwu z Allianz Partners. Pakiet Medyczny, który umożliwia dostęp do wizyt…
W ostatnich dniach odbył się wielki finał ogólnopolskiego turnieju „Z Orlika na Stadion”. Sponsorem generalnym wydarzenia był PZU. Zwycięzcami rozgrywek…
Wystartowała nowa kampania online UNIQA dla Biznesu z udziałem klientów korporacyjnych ubezpieczyciela. Przedstawione są w niej historie czterech firm, które…
Ubezpieczenie Dom Max oferowane przez InterRisk to produkt, który kompleksowo obejmuje ochroną budynki i lokale mieszkalne a także inne mienie…
„Między Nami” i „Między Nami Gold” to pierwsze produkty wprowadzone na rynek przez połączoną Vienna Life. Nowe grupy otwarte wyróżniają się m.in. wyższymi niż w innych…
Pod hasłem "Dbanie o zdrowie przynosi korzyści" ruszyła nowa kampania Generali. W jej ramach ubezpieczyciel promuje zdrowy styl życia oraz zachęca…