11 października sopocki ubezpieczyciel przedstawił swoim agentom nowe rozwiązanie do sprzedaży ubezpieczeń dla firm. ERGO Hestia zapewnia, że dzięki ERGO Biznes agenci zyskują większą samodzielność, a klienci lepszy dostęp do ubezpieczeń i znacznie szybszy czas obsługi.
W poniedziałek 11 października 2021 roku w Parku Hestii w Sopocie odbyła się premiera ERGO Biznes. Nowe rozwiązanie pozwala agentom na dużo lepszy i bardziej intuicyjny dostęp do produktów ubezpieczeniowych przeznaczonych dla firm. Jak możemy przeczytać, ERGO Hestia rozpoczęła już wdrażanie systemu, a zakończy je za kilka miesięcy.
– ERGO Biznes przynosi tak duże zmiany w ubezpieczeniach dla firm, jak wcześniej iHestia, która jako system zrewolucjonizowała sprzedaż i obsługę produktów detalicznych. Ograniczeniem w sprzedaży ubezpieczeń korporacyjnych była ich złożoność. W ERGO Biznes udało nam się zaprezentować te produkty w prosty i przejrzysty sposób – podkreśla Bartosz Zwoliński, Dyrektor ds. Ubezpieczeń Małych i Średnich Przedsiębiorstw w ERGO Hestii.
Z informacji opublikowanych przez ubezpieczyciela wynika, że ERGO Biznes powstał na bazie nowoczesnych rozwiązań wspierających agenta w ocenie i taryfikacji ryzyka, a także przygotowaniu ofert i obsłudze polis. Nowe narzędzie to 33 produkty dla firm oraz blisko 600 klauzul, które umożliwiają pośrednikowi samodzielne przygotowanie polisy. Co więcej, wśród produktów pojawiają się dodatkowo ubezpieczenia ryzyk cybernetycznych Cyber M oraz Cyber XL, ubezpieczenia instalacji fotowoltaicznych odpowiadające rosnącemu rynkowi OZE, jak i dopasowane do dzisiejszych realiów ubezpieczenie mienia, elektroniki czy całkowicie zrewolucjonizowany obszar ubezpieczeń odpowiedzialności cywilnej.
– Przy tworzeniu tego rodzaju systemu bardzo dużo uwagi poświęciliśmy kwestii bezpieczeństwa agenta i klienta. Większe uprawnienia zawsze wiążą się z większą odpowiedzialnością. Dlatego proces powstawania ERGO Biznes odbywał się w konsultacji z agentami, underwriterami, regionalnymi menedżerami sprzedaży. Dzięki tym rozmowom znaleźliśmy złoty środek, dając agentom z jednej strony możliwość rozwoju na rynku ubezpieczeń korporacyjnych, a z drugiej – oferując odpowiednią wiedzę i technologię pozwalającą na odpowiedzialną ocenę ryzyka – dodaje Jakub Golko, Zastępca Dyrektora ds. Ubezpieczeń Małych i Średnich Przedsiębiorstw w ERGO Hestii.
ERGO Biznes tworzy swoisty ekosystem z jeszcze dwoma wdrożeniami sopockiego ubezpieczyciela, takimi jak szkoleniowy Program Certyfikacji Sieci Agencyjnej oraz motywacyjny Program Statusowy w Punkcie. Na premierę tego ostatniego rozwiązania musimy jeszcze poczekać.
Ubezpieczyciel zapewnia, że ERGO Biznes pozwala agentom na dotarcie do nowej grupy klientów. Szczególnie, że liczba małych i średnich przedsiębiorstw przekracza w Polsce 2 mln i odpowiadają one za blisko 50 procent polskiego PKB. I właśnie dzięki nowemu rozwiązaniu agenci mogą znacznie skuteczniej dotrzeć do tej grupy.
Źródło: ERGO Hestia
VeloBank udostępnił swoim klientom nową ofertę, którą przygotował dzięki partnerstwu z Allianz Partners. Pakiet Medyczny, który umożliwia dostęp do wizyt…
W ostatnich dniach odbył się wielki finał ogólnopolskiego turnieju „Z Orlika na Stadion”. Sponsorem generalnym wydarzenia był PZU. Zwycięzcami rozgrywek…
Wystartowała nowa kampania online UNIQA dla Biznesu z udziałem klientów korporacyjnych ubezpieczyciela. Przedstawione są w niej historie czterech firm, które…
Ubezpieczenie Dom Max oferowane przez InterRisk to produkt, który kompleksowo obejmuje ochroną budynki i lokale mieszkalne a także inne mienie…
„Między Nami” i „Między Nami Gold” to pierwsze produkty wprowadzone na rynek przez połączoną Vienna Life. Nowe grupy otwarte wyróżniają się m.in. wyższymi niż w innych…
Pod hasłem "Dbanie o zdrowie przynosi korzyści" ruszyła nowa kampania Generali. W jej ramach ubezpieczyciel promuje zdrowy styl życia oraz zachęca…