Aktualności

Klient w centrum uwagi – InterRisk ułatwia proces zakupowy

Bazując na nowych technologiach, InterRisk stworzył rozwiązania w pełni dostosowane do indywidualnych potrzeb klientów. Mowa tu między innymi o produkcie NNW odNOWA oraz o ubezpieczeniu Puls Pracownika. Personalizacja oferty i budowanie długoterminowej relacji z klientem to podstawa strategii sprzedażowej ubezpieczyciela. 

Oferta dostosowana do potrzeb klienta 

InterRisk w oparciu o nowe technologie usprawnił obsługę klientów. Dzięki nim, klienci znajdują się w centrum uwagi ubezpieczyciela, przez co oferta produktowa jest w pełni dostosowana do ich potrzeb. Ze względu na to, że punkty interakcji z klientem mogą odbywać się na różnych płaszczyznach proces sprzedaży polis wspierają nie tylko technologie mobilne, ale również robotyzacja obsługi klienta. System ubezpieczyciela opiera się między innymi na technologii automatyzacji powtarzalnych procesów (RPA), czy chatbotach, a także telematyce, Big Data, Internecie rzeczy oraz mediach społecznościowych. 

Prosty proces zakupowy 

Produkt NNW odNOWA w nowoczesnej odsłonie łączy ze sobą ryzyka osobowe (nieszczęśliwy wypadek) z ryzykami w obszarze zdrowia (wsparcie w trakcie choroby). Ubezpieczyciel podkreśla, że już na etapie procesu sprzedaży technologia wspiera sprzedawcę, przede wszystkim ułatwiając wybór ubezpieczenia w modelu grupowym. Co istotne, klient otrzymuje spersonalizowaną ofertę, w kilku wariantach do wyboru. Dzięki temu sam może zadecydować, która z tych opcji najlepiej spełnia jego oczekiwania. Dalszy proces zakupowy odbywa się przy użyciu kodu QR lub aktywnego linku. 

– W tradycyjnym modelu ubezpieczający, który jest stroną umowy grupowej, jest zobowiązany do dostarczenia przed wyborem wariantu ogólnych warunków ubezpieczenia, a następnie zebrania listy osób, które przystąpią do ubezpieczenia i finalnie przekazania składki na konto ubezpieczyciela. W nowoczesnym modelu, wspomniane obowiązki realizowane są za pośrednictwem nowych technologii. To ogromne wsparcie i ułatwienie w całym procesie zakupowym – wyjaśnia Katarzyna Rudzka, Dyrektor Departamentu Ubezpieczeń Osobowych i Zdrowotnych InterRisk. 

Budowanie długoterminowych relacji 

Ubezpieczyciel dodaje, że w strategii budowania długoterminowej relacji z klientem, wykorzystanie opisanej technologii szybkiego dostępu do wynegocjowanej oferty czy otwartych interfejsów aplikacji umożliwia dołączenie wybranych ubezpieczeń do produktów czy też usług oferowanych przez inne podmioty. Ostatecznie, proces zakupowy oparty o ten model sprawia, że klient zyskuje więcej – zamiast dwóch osobnych produktów oferowanych przez innych sprzedawców, ma natychmiastowy dostęp do wybranego przez siebie ubezpieczenia

Źródło: InterRisk TU S.A. Vienna Insurance Group 

Obau.pl

Disqus Comments Loading...
Share
Published by
Obau.pl

Recent Posts

Agrocasco – ile kosztuje kompleksowa ochrona maszyn rolniczych? 

Ciągniki, kombajny i inny sprzęt nie tylko stanowią narzędzia pracy w gospodarstwie, ale także inwestycję,…

5 dni ago

Wystartował drugi etap kampanii LINK4 Doceniamy Dobrych Kierowców 

Z badania przeprowadzonego na zlecenie LINK4 wynika, że aż 70 proc. badanych kierowców przyznaje, że…

5 dni ago

Szkoda całkowita – co zrobić z samochodem? 

O szkodzie całkowitej mówi się, jeśli koszt naprawy samochodu przewyższa jego wartość rynkową lub stanowi…

6 dni ago

mojePZU ma już ponad 5 mln użytkowników 

Z platformy cyfrowej największego polskiego ubezpieczyciela korzysta już ponad 5 mln klientów. Rosnąca aktywność użytkowników…

6 dni ago

Ile wynosi kara za brak OC motocykla? 

Pogoda za oknem zachęca do jazdy motocyklem. Warto jednak pamiętać, że właściciele tych pojazdów zobowiązani…

7 dni ago

Rankomat.pl wprowadza nową platformę komunikacyjną, realizowaną pod hasłem “Z małą pomocą Rankomatu”  

Platforma podkreśla połączenie samodzielności użytkowników na stronie www Rankomatu z możliwością uzyskania profesjonalnej porady licencjonowanych…

7 dni ago