Categories: Aktualności

Klient w centrum uwagi – InterRisk ułatwia proces zakupowy

Bazując na nowych technologiach, InterRisk stworzył rozwiązania w pełni dostosowane do indywidualnych potrzeb klientów. Mowa tu między innymi o produkcie NNW odNOWA oraz o ubezpieczeniu Puls Pracownika. Personalizacja oferty i budowanie długoterminowej relacji z klientem to podstawa strategii sprzedażowej ubezpieczyciela. 

Oferta dostosowana do potrzeb klienta 

InterRisk w oparciu o nowe technologie usprawnił obsługę klientów. Dzięki nim, klienci znajdują się w centrum uwagi ubezpieczyciela, przez co oferta produktowa jest w pełni dostosowana do ich potrzeb. Ze względu na to, że punkty interakcji z klientem mogą odbywać się na różnych płaszczyznach proces sprzedaży polis wspierają nie tylko technologie mobilne, ale również robotyzacja obsługi klienta. System ubezpieczyciela opiera się między innymi na technologii automatyzacji powtarzalnych procesów (RPA), czy chatbotach, a także telematyce, Big Data, Internecie rzeczy oraz mediach społecznościowych. 

Prosty proces zakupowy 

Produkt NNW odNOWA w nowoczesnej odsłonie łączy ze sobą ryzyka osobowe (nieszczęśliwy wypadek) z ryzykami w obszarze zdrowia (wsparcie w trakcie choroby). Ubezpieczyciel podkreśla, że już na etapie procesu sprzedaży technologia wspiera sprzedawcę, przede wszystkim ułatwiając wybór ubezpieczenia w modelu grupowym. Co istotne, klient otrzymuje spersonalizowaną ofertę, w kilku wariantach do wyboru. Dzięki temu sam może zadecydować, która z tych opcji najlepiej spełnia jego oczekiwania. Dalszy proces zakupowy odbywa się przy użyciu kodu QR lub aktywnego linku. 

– W tradycyjnym modelu ubezpieczający, który jest stroną umowy grupowej, jest zobowiązany do dostarczenia przed wyborem wariantu ogólnych warunków ubezpieczenia, a następnie zebrania listy osób, które przystąpią do ubezpieczenia i finalnie przekazania składki na konto ubezpieczyciela. W nowoczesnym modelu, wspomniane obowiązki realizowane są za pośrednictwem nowych technologii. To ogromne wsparcie i ułatwienie w całym procesie zakupowym – wyjaśnia Katarzyna Rudzka, Dyrektor Departamentu Ubezpieczeń Osobowych i Zdrowotnych InterRisk. 

Budowanie długoterminowych relacji 

Ubezpieczyciel dodaje, że w strategii budowania długoterminowej relacji z klientem, wykorzystanie opisanej technologii szybkiego dostępu do wynegocjowanej oferty czy otwartych interfejsów aplikacji umożliwia dołączenie wybranych ubezpieczeń do produktów czy też usług oferowanych przez inne podmioty. Ostatecznie, proces zakupowy oparty o ten model sprawia, że klient zyskuje więcej – zamiast dwóch osobnych produktów oferowanych przez innych sprzedawców, ma natychmiastowy dostęp do wybranego przez siebie ubezpieczenia

Źródło: InterRisk TU S.A. Vienna Insurance Group 

Obau.pl

Disqus Comments Loading...

Recent Posts

  • Aktualności

Warta nr 1 w rankingu ubezpieczeń mieszkaniowych „Rzeczpospolitej”

Już po raz kolejny Warta znalazła się na szczycie rankingu ubezpieczeń domów i mieszkań „Rzeczpospolitej”. Ubezpieczyciel zajął pierwszą pozycję, w kategorii…

6 godzin ago
  • Aktualności

PZU szuka do współpracy specjalistów i ekspertów z branży IT

Wystartowała trzecia edycja kampanii promującej PZU, jako dobre miejsce do rozwoju zawodowego dla profesjonalistów z branży IT. Ubezpieczyciel zaprasza do…

11 godzin ago
  • Aktualności

Ubezpieczenie domu w Generali najlepsze w rankingu Rzeczpospolitej

Generali po raz kolejny zostało wyróżnione w rankingu ubezpieczeń domów i mieszkań, opublikowanym przez dziennik Rzeczpospolita. Ubezpieczyciel zajął pierwsze miejsce w kategoriach:…

4 dni ago
  • Aktualności

PZU rusza z kampanią zwiększającą świadomość dotyczącą ubezpieczeń majątkowych

Gwałtowne zjawiska pogodowe na stałe wpisały się już w nasz krajobraz i niestety coraz częściej niosą ze sobą zniszczenia lub…

4 dni ago
  • Aktualności

Ubezpieczenie NNW – na wszelki wypadek

Niezależnie od tego ile mamy lat, jaki zawód wykonujemy czy też jaki styl życia prowadzimy może się nam przytrafić nieszczęśliwy…

5 dni ago
  • Aktualności

Ile zarabiają ubezpieczeni od utraty dochodu? [RAPORT]

Po ubezpieczenia od utraty dochodu sięgają nie tylko zamożni – potwierdza to analiza przeprowadzona przez Leadenhall Insurance. Z danych firmy wynika,…

5 dni ago