Bazując na nowych technologiach, InterRisk stworzył rozwiązania w pełni dostosowane do indywidualnych potrzeb klientów. Mowa tu między innymi o produkcie NNW odNOWA oraz o ubezpieczeniu Puls Pracownika. Personalizacja oferty i budowanie długoterminowej relacji z klientem to podstawa strategii sprzedażowej ubezpieczyciela.
InterRisk w oparciu o nowe technologie usprawnił obsługę klientów. Dzięki nim, klienci znajdują się w centrum uwagi ubezpieczyciela, przez co oferta produktowa jest w pełni dostosowana do ich potrzeb. Ze względu na to, że punkty interakcji z klientem mogą odbywać się na różnych płaszczyznach proces sprzedaży polis wspierają nie tylko technologie mobilne, ale również robotyzacja obsługi klienta. System ubezpieczyciela opiera się między innymi na technologii automatyzacji powtarzalnych procesów (RPA), czy chatbotach, a także telematyce, Big Data, Internecie rzeczy oraz mediach społecznościowych.
Produkt NNW odNOWA w nowoczesnej odsłonie łączy ze sobą ryzyka osobowe (nieszczęśliwy wypadek) z ryzykami w obszarze zdrowia (wsparcie w trakcie choroby). Ubezpieczyciel podkreśla, że już na etapie procesu sprzedaży technologia wspiera sprzedawcę, przede wszystkim ułatwiając wybór ubezpieczenia w modelu grupowym. Co istotne, klient otrzymuje spersonalizowaną ofertę, w kilku wariantach do wyboru. Dzięki temu sam może zadecydować, która z tych opcji najlepiej spełnia jego oczekiwania. Dalszy proces zakupowy odbywa się przy użyciu kodu QR lub aktywnego linku.
– W tradycyjnym modelu ubezpieczający, który jest stroną umowy grupowej, jest zobowiązany do dostarczenia przed wyborem wariantu ogólnych warunków ubezpieczenia, a następnie zebrania listy osób, które przystąpią do ubezpieczenia i finalnie przekazania składki na konto ubezpieczyciela. W nowoczesnym modelu, wspomniane obowiązki realizowane są za pośrednictwem nowych technologii. To ogromne wsparcie i ułatwienie w całym procesie zakupowym – wyjaśnia Katarzyna Rudzka, Dyrektor Departamentu Ubezpieczeń Osobowych i Zdrowotnych InterRisk.
Ubezpieczyciel dodaje, że w strategii budowania długoterminowej relacji z klientem, wykorzystanie opisanej technologii szybkiego dostępu do wynegocjowanej oferty czy otwartych interfejsów aplikacji umożliwia dołączenie wybranych ubezpieczeń do produktów czy też usług oferowanych przez inne podmioty. Ostatecznie, proces zakupowy oparty o ten model sprawia, że klient zyskuje więcej – zamiast dwóch osobnych produktów oferowanych przez innych sprzedawców, ma natychmiastowy dostęp do wybranego przez siebie ubezpieczenia.
Źródło: InterRisk TU S.A. Vienna Insurance Group
Generali Polska startuje z kampanią TU TERAZ. Marka pokazuje w niej, że każda chwila ma znaczenie, a decyzje…
Vienna Life wystartowało z kampanią wspierającą sprzedaż terminowego ubezpieczenia Vie na Życie. Produkt wprowadzony do oferty w sierpniu…
Europ Assistance Polska intensyfikuje działania ESG, łącząc wsparcie lokalnych społeczności z globalną strategią odpowiedzialnego biznesu.…
Szkoda komunikacyjna rzadko pojawia się w dogodnym momencie. W takich sytuacjach kierowcy oczekują sprawnego działania…
Rzecznik Finansowy poinformował, że spór o polisę z UFK zakończył się korzystnym rozstrzygnięciem dla klienta.…
PKO Bank Polski wprowadził do swojej oferty ubezpieczenie PKO Firma. Polisa dedykowana jest dla przedsiębiorców, którzy chcą…