Aktualności

Klient w centrum uwagi – InterRisk ułatwia proces zakupowy

Bazując na nowych technologiach, InterRisk stworzył rozwiązania w pełni dostosowane do indywidualnych potrzeb klientów. Mowa tu między innymi o produkcie NNW odNOWA oraz o ubezpieczeniu Puls Pracownika. Personalizacja oferty i budowanie długoterminowej relacji z klientem to podstawa strategii sprzedażowej ubezpieczyciela. 

Oferta dostosowana do potrzeb klienta 

InterRisk w oparciu o nowe technologie usprawnił obsługę klientów. Dzięki nim, klienci znajdują się w centrum uwagi ubezpieczyciela, przez co oferta produktowa jest w pełni dostosowana do ich potrzeb. Ze względu na to, że punkty interakcji z klientem mogą odbywać się na różnych płaszczyznach proces sprzedaży polis wspierają nie tylko technologie mobilne, ale również robotyzacja obsługi klienta. System ubezpieczyciela opiera się między innymi na technologii automatyzacji powtarzalnych procesów (RPA), czy chatbotach, a także telematyce, Big Data, Internecie rzeczy oraz mediach społecznościowych. 

Prosty proces zakupowy 

Produkt NNW odNOWA w nowoczesnej odsłonie łączy ze sobą ryzyka osobowe (nieszczęśliwy wypadek) z ryzykami w obszarze zdrowia (wsparcie w trakcie choroby). Ubezpieczyciel podkreśla, że już na etapie procesu sprzedaży technologia wspiera sprzedawcę, przede wszystkim ułatwiając wybór ubezpieczenia w modelu grupowym. Co istotne, klient otrzymuje spersonalizowaną ofertę, w kilku wariantach do wyboru. Dzięki temu sam może zadecydować, która z tych opcji najlepiej spełnia jego oczekiwania. Dalszy proces zakupowy odbywa się przy użyciu kodu QR lub aktywnego linku. 

– W tradycyjnym modelu ubezpieczający, który jest stroną umowy grupowej, jest zobowiązany do dostarczenia przed wyborem wariantu ogólnych warunków ubezpieczenia, a następnie zebrania listy osób, które przystąpią do ubezpieczenia i finalnie przekazania składki na konto ubezpieczyciela. W nowoczesnym modelu, wspomniane obowiązki realizowane są za pośrednictwem nowych technologii. To ogromne wsparcie i ułatwienie w całym procesie zakupowym – wyjaśnia Katarzyna Rudzka, Dyrektor Departamentu Ubezpieczeń Osobowych i Zdrowotnych InterRisk. 

Budowanie długoterminowych relacji 

Ubezpieczyciel dodaje, że w strategii budowania długoterminowej relacji z klientem, wykorzystanie opisanej technologii szybkiego dostępu do wynegocjowanej oferty czy otwartych interfejsów aplikacji umożliwia dołączenie wybranych ubezpieczeń do produktów czy też usług oferowanych przez inne podmioty. Ostatecznie, proces zakupowy oparty o ten model sprawia, że klient zyskuje więcej – zamiast dwóch osobnych produktów oferowanych przez innych sprzedawców, ma natychmiastowy dostęp do wybranego przez siebie ubezpieczenia

Źródło: InterRisk TU S.A. Vienna Insurance Group 

Obau.pl

Disqus Comments Loading...
Share
Published by
Obau.pl

Recent Posts

UNIQA z certyfikatem Diversity IN Check 

UNIQA dołączyła do elitarnego grona firm w Polsce, które w sposób najbardziej zaawansowany zarządzają różnorodnością…

18 godzin ago

PZU i Bank Pekao łączą siły 

PZU i Bank Pekao ogłosiły ambitny plan stworzenia jednej z największych instytucji finansowych w Europie. Połączenie…

18 godzin ago

TUW PZUW z historycznym awansem w prestiżowym rankingu ICMIF Global 500 

Towarzystwo Ubezpieczeń Wzajemnych PZUW osiągnęło rekordowy awans w rankingu Global 500 publikowanym przez ICMIF. W…

2 dni ago

Bezpieczne maszyny i wyjątkowy prezent – nowa promocja od AGRO Ubezpieczenia 

Śmiało można założyć, że bezpieczny sprzęt to bezpieczne gospodarstwo. Właśnie teraz AGRO Ubezpieczenia startują z…

2 dni ago

PZU wprowadza fundusz inPZU Złoto 

PZU poszerza swoją ofertę funduszy indeksowych o kolejną pozycję – inPZU Złoto. Nowa propozycja to…

5 dni ago

Mniej szkód, ale wyższe wypłaty – dane UFG za I kwartał 2025 roku 

Z danych UFG za pierwszy kwartał 2025 roku wynika, że rynek ubezpieczeń komunikacyjnych w Polsce…

5 dni ago