W dniu 15 września w Warszawie odbędzie się V edycja konferencji „Ubezpieczenia – nowoczesne kanały komunikacji i ich efektywność w sprzedaży”.
Podczas spotkania zostaną omówione takie kwestie jak m.in.: zarządzanie i bezpieczeństwo; mobilny agent; narzędzia wspierające organizację, obsługę sprzedażową i posprzedażową, optymalizacja procesu oceny ryzyka w ubezpieczeniach na życie, doradztwo okołoubezpieczeniowe, alternatywne kanały informacji i sprzedaży oraz internetowy przekaz marketingowy a konwersja na spotkaniu z doradcą.
Adresatami konferencji są dyrektorzy i kierownicy placówek centralnych oraz zespołów sprzedażowych, agenci i brokerzy, osoby decydujące o zakupie nowych technologii, przedstawiciele działów: rozwoju i sprzedaży, IT, marketingu, komunikacji, wsparcia sprzedaży oraz obsługi klienta, bezpieczeństwa, a także zarządzania jakością i bezpieczeństwem danych. Ponadto tematyka spotkania powinna zainteresować analityków baz danych, integracji, systemów i a plikacji, operacyjnych oraz telefonicznej obsługi klienta, specjalistów ds. call center, ekspertów działów komunikacji wewnętrznej, finansowych, controllingu, windykacji i rozliczeń, zapobiegania nadużyciom i oszustwom oraz prawnych.
Prelegentami konferencji będą specjaliści-praktycy z branży ubezpieczeniowej i teleinformatycznej, m.in.: Michał Kopyt z Polskiej Izby Brokerów Ubezpieczeniowych i Reasekuracyjnych, Agnieszka Wnuczak, Business Account Manager, Epson Europe B.V., Dorota Jezierska, dyrektor Biura Ubezpieczeń na Życie/Biura Ubezpieczeń Osobowych Signal Iduna Polska, Piotr Siekański, e-Commerce Project Manager, Ubezpieczeniaonline.pl, Wojciech Gargul, kierownik handlowy w Pionie Rozwiązań Moblinych Innergo Systems.
Źródło: www.multiexpo.pl
VeloBank udostępnił swoim klientom nową ofertę, którą przygotował dzięki partnerstwu z Allianz Partners. Pakiet Medyczny, który umożliwia dostęp do wizyt…
W ostatnich dniach odbył się wielki finał ogólnopolskiego turnieju „Z Orlika na Stadion”. Sponsorem generalnym wydarzenia był PZU. Zwycięzcami rozgrywek…
Wystartowała nowa kampania online UNIQA dla Biznesu z udziałem klientów korporacyjnych ubezpieczyciela. Przedstawione są w niej historie czterech firm, które…
Ubezpieczenie Dom Max oferowane przez InterRisk to produkt, który kompleksowo obejmuje ochroną budynki i lokale mieszkalne a także inne mienie…
„Między Nami” i „Między Nami Gold” to pierwsze produkty wprowadzone na rynek przez połączoną Vienna Life. Nowe grupy otwarte wyróżniają się m.in. wyższymi niż w innych…
Pod hasłem "Dbanie o zdrowie przynosi korzyści" ruszyła nowa kampania Generali. W jej ramach ubezpieczyciel promuje zdrowy styl życia oraz zachęca…