Aktualności

LINK4 z nowym portalem obsługowo – sprzedażowym dla klientów

LINK4 realizuje strategię omnichannel w sprzedaży bezpośredniej. Klienci zyskali właśnie dostęp do nowego portalu obsługowo – sprzedażowego. W nowym serwisie jest m.in. bardzo szybki kalkulator ubezpieczeń, który pozwala obliczyć składkę za polisy OC czy AC już w kilka sekund. 

Nowy serwis dla klientów LINK4 

Firma LINK4 udostępniła właśnie klientom nowy portal obsługowo – sprzedażowy. Serwis obok innowacyjnego kalkulatora ubezpieczeń komunikacyjnych, zawiera również czytelny i intuicyjny interfejs z łatwą nawigacją oraz wygodną wyszukiwarkę, uproszczone i przejrzyste formularze a także opcję wyboru preferowanej formy kontaktu (np. czat lub rozmowa telefoniczna). Co więcej, ubezpieczyciel zintegrował również oferty w kanale online i call center i wprowadza na szeroką skalę automatyzację procesów sprzedażowych. 

– W LINK4 realizujemy konsekwentnie strategię omnichannel w sprzedaży bezpośredniej. Nowy portal internetowy z innowacyjnym kalkulatorem produktów motoryzacyjnych w połączeniu z automatyzacją i personalizacją procesów sprzedażowych zapewni jeszcze lepsze doświadczenia zakupowe naszym klientom – mówi wiceprezes LINK4 Michał Chyczewski. 

Ułatwienie procesu zakupu ubezpieczeń 

Jak wdrożone rozwiązania wpływają na doświadczenia zakupowe klientów? Osoby rozpoczynające poszukiwanie oferty w kanale online, mogą kontynuować proces zakupu ze wsparciem konsultanta, a następnie samodzielnie zmodyfikować zakres polisy i zrealizować zakup na portalu internetowym w dogodnym dla siebie momencie. Należy podkreślić, że w trakcie tej podróży zakupowej „oferta” podąża za klientem, podobnie jak i przyznane rabaty. Ubezpieczyciel podkreśla, że nowy system sprzedażowy rozpoznaje zachowania i preferencje klienta i definiuje na ich podstawie kolejne kroki w komunikacji, których celem jest ułatwienie zakupu. 

Rozwój strategii omnichannel 

Jak możemy przeczytać, zarówno nowy portal, jak i integracja zdalnych kanałów sprzedażowych stanowią kolejne elementy transformacji cyfrowej realizowanej przez LINK4 – oparte są one o koncepcję organizacji „data driven”. 

– To kolejny etap łączenia świata digitalu z tradycyjnymi formami obsługi. Nasi klienci preferują różne formy kontaktu i korzystają z różnych narzędzi, dlatego połączenie ścieżek zakupu ubezpieczenia to naturalny krok w spełnianiu ich oczekiwań. Dążymy do tego, by użytkownicy mogli wykorzystywać wiele kanałów, które im odpowiadają w danej chwili, do skorzystania z najbardziej korzystnej dla nich oferty – podkreśla Bogumił Perzyna, dyrektor Pionu Sprzedaży i Wsparcia Klienta Direct. 

Źródło: LINK4 

Obau.pl

Disqus Comments Loading...
Share
Published by
Obau.pl

Recent Posts

Agrocasco – ile kosztuje kompleksowa ochrona maszyn rolniczych? 

Ciągniki, kombajny i inny sprzęt nie tylko stanowią narzędzia pracy w gospodarstwie, ale także inwestycję,…

4 dni ago

Wystartował drugi etap kampanii LINK4 Doceniamy Dobrych Kierowców 

Z badania przeprowadzonego na zlecenie LINK4 wynika, że aż 70 proc. badanych kierowców przyznaje, że…

4 dni ago

Szkoda całkowita – co zrobić z samochodem? 

O szkodzie całkowitej mówi się, jeśli koszt naprawy samochodu przewyższa jego wartość rynkową lub stanowi…

5 dni ago

mojePZU ma już ponad 5 mln użytkowników 

Z platformy cyfrowej największego polskiego ubezpieczyciela korzysta już ponad 5 mln klientów. Rosnąca aktywność użytkowników…

5 dni ago

Ile wynosi kara za brak OC motocykla? 

Pogoda za oknem zachęca do jazdy motocyklem. Warto jednak pamiętać, że właściciele tych pojazdów zobowiązani…

6 dni ago

Rankomat.pl wprowadza nową platformę komunikacyjną, realizowaną pod hasłem “Z małą pomocą Rankomatu”  

Platforma podkreśla połączenie samodzielności użytkowników na stronie www Rankomatu z możliwością uzyskania profesjonalnej porady licencjonowanych…

6 dni ago