Mówi się, że „czas to pieniądz”. To powiedzenie doskonale sprawdza się m.in. w pracy agenta ubezpieczeniowego. Rynek cały czas się zmienia i oferuje coraz to nowocześniejsze produkty, kanały sprzedaży i narzędzia. Szybka i kompleksowa obsługa Klienta to obecnie kluczowa kwestia, o którą musi zadbać agent ubezpieczeniowy.
Tak jak zmienia się rynek, tak też zmieniają się preferencje klientów. Bardzo ważne jest, by w jednym miejscu móc porównać i zakupić polisy wszystkich Towarzystw Ubezpieczeniowych działających na polskim rynku. Nic więc dziwnego w tym, że agenci ubezpieczeniowi inwestują w nowoczesne rozwiązania, które jeszcze bardziej usprawnią codzienną pracę i zadbają o to, by relacje z Klientem były zawsze na najwyższym poziomie.
Profesjonalny system CRM to narzędzie, które kompleksowo wspiera agenta podczas pracy i dba o zaspokojenie wszystkich potrzeb i oczekiwań klientów. Wiele firm i multiagencji postawiło sobie za cel stworzenie programu, który wprowadzi pracę w branży ubezpieczeniowej na jeszcze wyższy poziom. Co powinien zatem posiadać program CRM dla agenta ubezpieczeniowego?
Co jest ważne w pracy agenta?
Podczas rozmów z agentami dowiadujemy się, że bardzo im zależy na pełnej koncentracji w codziennej pracy. Pozyskiwanie klientów, szybka i kompleksowa obsługa oraz budowanie relacji to działania na którym najbardziej im zależy. Oprócz tego ważne jest sprawne działanie w kwestii wznowień, zestawień sprzedażowych i prowizji oraz innych druków m.in. dotyczących APK i RODO.
Jaki powinien być CRM?
Na ten temat wypowiedzieli się agenci, szukający programu CRM, który sprawnie usprawni ich pracę.
„Program CRM ma przede wszystkim pomagać w sprzedaży produktów ubezpieczeniowych. Dostęp do porównywarki i ofert wielu firm może postawić mnie jako lidera na lokalnym rynku agentów i sprawić, że to właśnie z moich usług skorzystają Klienci”. – mówi Kamila, agentka ubezpieczeniowa z Wrocławia.
„Agent ubezpieczeniowy musi o wszystkim pamiętać. Program CRM, który pomoże mi sprawnie zarządzać kontaktami, pozwoli na wysyłanie przypomnień sms, maili i daje możliwość zapisu kalkulacji i powrotu do niej, to funkcje, których oczekuje po programie CRM”- Radosław, agent ubezpieczeniowy z Olsztyna.
„Dla mnie kluczową kwestią jest czas i przejrzystość. Zależy mi, by szybko i kompleksowo przeliczyć klientowi składkę. Oczekuję, że CRM będzie prosty w obsłudze, a jego interfejs będzie intuicyjny” – Sylwia, agentka ubezpieczeniowa z Bydgoszczy.
„RODO i APK to najnowsze zmiany, które musi spełnić agent ubezpieczeniowy. Program CRM ma mi dać przede wszystkim możliwość dostępu do wszystkich niezbędnych druków z poziomu programu. Wszystkie niezbędne dokumenty w jednym miejscu sprawią, że będę mogła zawsze mieć porządek w papierach” – Magdalena, agentka ubezpieczeniowa z Poznania.
Ogólnopolska Baza Agentów Ubezpieczeniowych zrzesza agentów i ekspertów ubezpieczeniowych z całej Polski. Liczne pytanie o najlepszy program CRM skłoniły nas do stworzenia rankingu i opisu dostępnych narzędzi.
Kompleksowy i profesjonalny raport pokaże zalety różnych rozwiązań dostępnych na rynku. Dzięki temu w jednym miejscu poznasz systemy, które skutecznie wpłyną na codzienną pracę agenta ubezpieczeniowego. W raporcie odpowiemy m.in. na takie pytania jak:
Wszystko wkrótce w naszym raporcie! Śledź na bieżąco Obau.pl i poznaj aktualności z branży ubezpieczeniowej.
Ferie zbliżają się wielkimi krokami i pomimo tego, że póki co na horyzoncie nie widać…
Ubezpieczenia to bardzo ważny element ochrony rolnika i jego działalności. A dodatkowa ochrona od ryzyk niewymienionych…
Jak wiadomo umowy ubezpieczenia dotowanego można zawierać w zakładach ubezpieczeń, które podpisały umowy z Ministrem…
TUW PZUW w swojej strategii na 2025 rok stawia na transformację energetyczną i inwestycje infrastrukturalne,…
Od połowy listopada Europ Assistance Polska znajduje się w nowej siedzibie – kompleksie biznesowym myhive…
Niewątpliwie dobór odpowiednich odmian roślin ma istotne znaczenie dla rolników – zwłaszcza w obliczu zmian…