W maju tego roku Compensa wdrożyła platformę dla klientów, którzy korzystają z ubezpieczenia zdrowotnego Compensa Multi Zdrowie. Portal Klienta Compensa24 to nie tylko łatwe umawianie wizyt czy możliwość wysyłania wniosków refundacyjnych bez podpisu, ale też ważne dla pacjenta informacje, które są zebranie w jednym miejscu.
Z opublikowanych przez ubezpieczyciela informacji wynika, że nowy Portal Klienta Compensa24 zawiera szereg atrakcyjnych funkcjonalności, które nie tylko umożliwiają sprawne umówienie wizyty, czy szybkie wysłanie wniosku refundacyjnego bez konieczności podpisu, ale też zbierają w jednym miejscu ważne dla pacjentów informacje na zakresu ich ubezpieczenia, czy historii wizyt.
– Compensa24 to aplikacja, dzięki której umówienie wizyty w jednej z niemal 2600 placówek medycznych współpracujących z Compensą stało się szybkie i proste. System na przykład sam weryfikuje, czy w danym pakiecie dostępne są konkretne usługi, dzięki czemu pacjenci nie umawiają się na wizyty, które wykraczają poza ich ubezpieczenie. Ponadto dzięki wyszukiwarce mogą łatwo sprawdzić, czy dana placówka medyczna na pewno wykonuje poszukiwane przez nich świadczenia, czy to badania diagnostyczne, czy wizyty konsultacyjne. Takich usprawnień jest oczywiście więcej – komentuje Dorota Bartkowska, Dyrektor Departamentu Ubezpieczeń Zdrowotnych w Compensie.
Bez wątpienia funkcjonalnością, która może zainteresować wielu klientów ubezpieczyciela jest to, że Portal Compensa24 umożliwia przesłanie wniosku refundacyjnego, tylko poprzez wypełnienie formularza dostępnego na koncie pacjenta w aplikacji i dołączenie do niego faktury. W praktyce oznacza to, że pacjent nie będzie musi już drukować i podpisywać wniosku. Tym samym rozwiązanie to znacznie skraca i usprawnia cały proces ubiegania się o refundację kosztów po skorzystaniu z usługi medycznej w miejscu poza siecią placówek współpracujących z Compensą.
Compensa24 to platforma dedykowana zarówno klientom indywidualnym, jak i grupowym, którzy korzystają z ubezpieczenia Compensa Multi Zdrowie. Warto pamiętać o tym, że uzyskanie dostępu do aplikacji jest możliwie, jeśli posiada się numer telefonu kontaktowego w bazie danych Compensy, który jest potwierdzony podpisem na deklaracji przystąpienia.
Natomiast w przypadku braku lub aktualizacji numeru w bazie Compensy, na stronie pojawi się formularz dotyczący ostatniej wykorzystanej usługi medycznej, który zostanie przekazany do konsultanta infolinii celem autoryzacji numeru. Po weryfikacji, ze strony ubezpieczyciela zostanie wysłana wiadomość SMS z dalszą instrukcją dotyczącą aktywacji konta. Wówczas bez problemu będziemy mogli korzystać z aplikacji.
Źródło: Compensa TU S.A. Vienna Insurance Group
VeloBank udostępnił swoim klientom nową ofertę, którą przygotował dzięki partnerstwu z Allianz Partners. Pakiet Medyczny, który umożliwia dostęp do wizyt…
W ostatnich dniach odbył się wielki finał ogólnopolskiego turnieju „Z Orlika na Stadion”. Sponsorem generalnym wydarzenia był PZU. Zwycięzcami rozgrywek…
Wystartowała nowa kampania online UNIQA dla Biznesu z udziałem klientów korporacyjnych ubezpieczyciela. Przedstawione są w niej historie czterech firm, które…
Ubezpieczenie Dom Max oferowane przez InterRisk to produkt, który kompleksowo obejmuje ochroną budynki i lokale mieszkalne a także inne mienie…
„Między Nami” i „Między Nami Gold” to pierwsze produkty wprowadzone na rynek przez połączoną Vienna Life. Nowe grupy otwarte wyróżniają się m.in. wyższymi niż w innych…
Pod hasłem "Dbanie o zdrowie przynosi korzyści" ruszyła nowa kampania Generali. W jej ramach ubezpieczyciel promuje zdrowy styl życia oraz zachęca…