LINK4 wprowadza do swojej oferty opcję – Ochrona Zniżki. Klienci mogą z niej skorzystać podczas zawierania umowy ubezpieczenia OC albo kupując pakiet OC/AC. W ten sposób mogą zabezpieczyć swój kapitał zniżek za bezszkodową jazdę – czyli czynnik, który znacząco wpływa na wysokość składki.
LINK4 wprowadził do swojej oferty korzystną dla klienta opcję – Ochrona Zniżki. Jej zakup jest możliwy podczas zawierania umowy OC lub zakupu pakietu OC/AC. Produkt zabezpiecza kapitał zniżek za bezszkodową jazdę. W praktyce oznacza to, że z opcją Ochronę Zniżki klient zyska gwarancję, że przy wyliczeniu składki za kolejny okres ubezpieczenia pojazdu, ubezpieczyciel nie uwzględni zwyżki za pierwszą szkodę z ubezpieczenia OC oraz za pierwszą szkodę z ubezpieczenia AC. Co istotne, nie ma tu znaczenia wartość takiej szkody.
Warto podkreślić, że w razie spowodowania większej liczby szkód w ciągu roku, przy wyliczaniu kolejnej składki ubezpieczyciel uwzględni te szkody, poza pierwszą, która została objęta klauzulą Ochrona Zniżki.
Jak wiadomo utrata zniżek po kolizji jest powszechnie stosowaną praktyką u niemal każdego ubezpieczyciela. Bez wątpienia najlepszym sposobem na zachowanie zniżek jest bezpieczna i ostrożna jazda. Jednak nawet bardzo roztropnym kierowcom zdarza się popełnić błąd, czasami wystarczy tylko chwila. A niestety utrata zniżek może spowodować, że zakup ubezpieczenia komunikacyjnego na następny rok okaże się mocno odczuwalny dla naszego budżetu.
Aby zabezpieczyć swoje zniżki i wciąż cieszyć się wypracowanym wcześniej rabatem, warto skorzystać z klauzuli Ochrona Zniżki w LINK4. Co ważne, opcja ta dostępna jest we wszystkich kanałach sprzedaży. Ile kosztuje produkt? Cena dodatku Ochrona Zniżki do OC wynosi 35 zł, a do pakietu OC/AC – 99 zł. Szczegółowe informacje o produktach, limitach i wyłączeniach, a także OWU możemy znaleźć na stronie ubezpieczyciela.
Źródło: LINK4
VeloBank udostępnił swoim klientom nową ofertę, którą przygotował dzięki partnerstwu z Allianz Partners. Pakiet Medyczny, który umożliwia dostęp do wizyt…
W ostatnich dniach odbył się wielki finał ogólnopolskiego turnieju „Z Orlika na Stadion”. Sponsorem generalnym wydarzenia był PZU. Zwycięzcami rozgrywek…
Wystartowała nowa kampania online UNIQA dla Biznesu z udziałem klientów korporacyjnych ubezpieczyciela. Przedstawione są w niej historie czterech firm, które…
Ubezpieczenie Dom Max oferowane przez InterRisk to produkt, który kompleksowo obejmuje ochroną budynki i lokale mieszkalne a także inne mienie…
„Między Nami” i „Między Nami Gold” to pierwsze produkty wprowadzone na rynek przez połączoną Vienna Life. Nowe grupy otwarte wyróżniają się m.in. wyższymi niż w innych…
Pod hasłem "Dbanie o zdrowie przynosi korzyści" ruszyła nowa kampania Generali. W jej ramach ubezpieczyciel promuje zdrowy styl życia oraz zachęca…