Pierwsze na rynku ubezpieczenie od ryzyka biznesowego dla franczyzobiorców zostało wprowadzone przez TUW Polski Zakład Ubezpieczeń Wzajemnych. Rolą produktu jest wspieranie małej przedsiębiorczości. Z „Polisy na biznes” mają skorzystać w pierwszej kolejności franczyzobiorcy sieci sklepów Żabka.
Z opublikowanych informacji wynika, że TUW Polski Zakład Ubezpieczeń Wzajemnych, jako pierwszy wprowadza na rynek ubezpieczenie dla franczyzobiorców.
– Odpowiadamy na potrzeby rynkowe i wspomagamy drobnych przedsiębiorców, którzy tworzą sieci franczyzowe. Ich bezpieczeństwo finansowe nabiera jeszcze większej wagi po trudnym okresie pandemii. Dlatego proponujemy polisę, która chroni przed biznesowym ryzykiem, np. niewypłacalności, jeśli sytuacja zmusi przedsiębiorców do zaprzestania działalności gospodarczej – mówi prezes TUW PZUW Rafał Kiliński.
– Bezpieczeństwo finansowe stało się jednym z kluczowych elementów funkcjonowania małej przedsiębiorczości. To także jeden z najistotniejszych czynników branych pod uwagę w podejmowaniu decyzji o uruchomieniu własnego biznesu. Dlatego wspólnie z TUW PZUW, wchodzącym w skład Grupy PZU, która jest największym ubezpieczycielem w Polsce, przygotowaliśmy unikatowy na rynku produkt ubezpieczeniowy „Polisa na biznes”, zapewniający ochronę finansową w przypadku wystąpienia ujemnego salda w momencie zakończenia działalności. Ubezpieczenie jest dostępne dla wszystkich franczyzobiorców Żabki, a dzięki skali naszego działania koszt ubezpieczenia jest bardzo atrakcyjny – mówi dyrektor zarządzający w firmie Żabka Polska Adam Manikowski.
Jak możemy przeczytać ubezpieczyciel, rozpoczyna prekursorski projekt od współpracy z Żabką, ale z myślą także o innych franczyzobiorcach.
– Formuła ubezpieczeń wzajemnych pozwala na dużą elastyczność i dostosowanie oferty do oczekiwań ubezpieczonych. Współpraca z siecią Żabką i jej franczyzobiorcami jest modelowa. Z ich udziałem stworzyliśmy skrojony na miarę produkt, dopasowany do potrzeb franczyzobiorców. Opierając się na tych doświadczeniach, będziemy rozwijać ofertę, nawiązując współpracę z innymi sieciami franczyzowymi i tworząc odpowiadające im rozwiązania – zapowiada Dyrektor Biura Ubezpieczeń Korporacyjnych TUW PZUW Sebastian Wiatr.
Warto dodać, że należący do Grupy PZU, TUW PZUW to największe w Polsce towarzystwo ubezpieczeń wzajemnych, które działa non-profit. Swoją ofertę kieruje do klientów korporacyjnych, takich jak duże przedsiębiorstwa i szpitale, a także samorządy, instytucje administracji publicznej oraz instytucje kościelne. Wprowadzając „Polisę na biznes” odpowiada na potrzeby małej przedsiębiorczości, a tym samym rozpoczyna nowy etap swojej działalności.
Źródło: PZU SA
VeloBank udostępnił swoim klientom nową ofertę, którą przygotował dzięki partnerstwu z Allianz Partners. Pakiet Medyczny, który umożliwia dostęp do wizyt…
W ostatnich dniach odbył się wielki finał ogólnopolskiego turnieju „Z Orlika na Stadion”. Sponsorem generalnym wydarzenia był PZU. Zwycięzcami rozgrywek…
Wystartowała nowa kampania online UNIQA dla Biznesu z udziałem klientów korporacyjnych ubezpieczyciela. Przedstawione są w niej historie czterech firm, które…
Ubezpieczenie Dom Max oferowane przez InterRisk to produkt, który kompleksowo obejmuje ochroną budynki i lokale mieszkalne a także inne mienie…
„Między Nami” i „Między Nami Gold” to pierwsze produkty wprowadzone na rynek przez połączoną Vienna Life. Nowe grupy otwarte wyróżniają się m.in. wyższymi niż w innych…
Pod hasłem "Dbanie o zdrowie przynosi korzyści" ruszyła nowa kampania Generali. W jej ramach ubezpieczyciel promuje zdrowy styl życia oraz zachęca…