„Na życie, które dzieje się teraz” – to hasło nowej kampanii PZU. Akcja, która właśnie wystartowała ma nie tylko promować ubezpieczenia na życie i zdrowie, ale także podnosić świadomość Polaków odnośnie korzyści z posiadania tego typu zabezpieczenia.
Ubezpieczyciel w swojej nowej kampanii podkreśla, że ubezpieczenie na życie i zdrowie stanowi sposób na zapewnienie sobie i swoim bliskim bezpieczeństwa finansowego. Polisa tego typu pomaga zmniejszyć ryzyko obciążenia domowego budżetu w razie ciężkiej choroby, nieszczęśliwego wypadku lub śmierci ubezpieczonego, tym samym zapewniając stabilizację i poczucie komfortu. Ubezpieczenie na życie to także sposób na gromadzenie kapitału, który zostanie wypłacony ubezpieczonemu na koniec okresu umowy.
– Chcemy przekonać Polaków, że ubezpieczenie na życie i zdrowie to bardzo ważne wsparcie, które może chronić nas samych – tu i teraz, a nie musi być jedynie świadczeniem wypłaconym po śmierci. Dlatego w działaniach PZU Życie stawiamy mocny akcent na edukację, która wspiera klientów w wyborze ochrony ubezpieczeniowej dopasowanej do ich potrzeb. W ten sposób mamy szansę zapewnić naszym klientom realne wsparcie, np. gdy pojawi się diagnoza ciężkiej choroby. Często nie zdajemy sobie sprawy, że gdy trafimy do szpitala, przez pewien czas nie będziemy mogli pracować ani zająć się domem i dziećmi, a po leczeniu możemy potrzebować opieki. Pieniądze z ubezpieczenia mogą pomóc nam pokryć wydatki, spłacić zobowiązania finansowe i uzupełnić lukę w dochodach – wskazuje Bogusława Szyszka–Orłowska, dyrektor Biura Produktów Indywidualnych i MSP w PZU Życie.
Nowa kampania wystartowała 1 kwietnia i potrwa do 9 maja 2025 r.
Z badań QUANT przeprowadzonych w listopadzie 2024 r. wynika, że prawie 8 na 10 badanych Polaków uważa, że indywidualne ubezpieczenia na życie to dobry sposób na ochronę rodziny oraz zapewnienie poczucia bezpieczeństwa na co dzień. Najmłodsi klienci (25–29 lat) oczekują przede wszystkim wsparcia w nagłych sytuacjach życiowych, finansowego zabezpieczenia na wypadek ciężkich chorób, czy inwalidztwa. Częściej niż inni kierują się także możliwością oszczędzania na przyszłość i inwestowania. Z kolei osoby w wieku 30–39, chcą przede wszystkim zapewnić swoim bliskim środki finansowe na spłatę kredytów i zobowiązań, bądź na edukację dzieci, gdyby ich zabrakło. Najstarsze grupy (50+), częściej niż młodsi myślą o zabezpieczeniu rodziny na wypadek kosztów związanych z pogrzebem oraz chcą zadbać o przyszłość współmałżonka na emeryturze.
PZU, by lepiej wytłumaczyć istotę ubezpieczeń na życie i możliwości jakie mogą zapewnić, w swojej kampanii skupi się na trzech kluczowych ubezpieczeniach dostępnych dla klientów indywidualnych:
Niezależnie od wybranej umowy, po śmierci ubezpieczonego, jego bliscy wskazani w polisie mogą otrzymać pieniądze bez podatku od spadków i darowizn. Każdy z powyższych produktów można w łatwy sposób rozszerzyć o dodatkową ochronę np. w razie wystąpienia ciężkiej choroby, uszczerbku na zdrowiu po nieszczęśliwym wypadku, operacji, leczenia szpitalnego i innych. W ramach jednej polisy można objąć ochroną nie tylko siebie, ale również dzieci oraz małżonka albo partnera.
Więcej informacji na temat oferty PZU można znaleźć znajduje się na stronie internetowej ubezpieczyciela.
Źródło: PZU SA
Podróże to czas relaksu, jednak nieprzewidziane sytuacje mogą zakłócić nam długo wyczekiwany urlop. Dlatego kluczowe…
Stłuczka na parkingu? Kolizja na drodze? A sprawca po prostu odjechał? Tego typu sytuacja to…
Choć obowiązkowe ubezpieczenie OC zapewnia szeroką ochronę w razie szkód wyrządzonych osobom trzecim, nie działa…
Niepewność wobec diagnozy lub sposobu leczenia to codzienność wielu pacjentów. Jednak druga opinia medyczna daje…
Komisja Nadzoru Finansowego zatwierdziła zmianę formy prawnej TUZ Ubezpieczenia z towarzystwa ubezpieczeń wzajemnych na spółkę…
Warszawa, Lublin i Olsztyn to liderzy najnowszego rankingu jakości życia PZU Lokalnie. Wyniki opracowane we…