„Na życie, które dzieje się teraz” – to hasło nowej kampanii PZU. Akcja, która właśnie wystartowała ma nie tylko promować ubezpieczenia na życie i zdrowie, ale także podnosić świadomość Polaków odnośnie korzyści z posiadania tego typu zabezpieczenia.
Ubezpieczyciel w swojej nowej kampanii podkreśla, że ubezpieczenie na życie i zdrowie stanowi sposób na zapewnienie sobie i swoim bliskim bezpieczeństwa finansowego. Polisa tego typu pomaga zmniejszyć ryzyko obciążenia domowego budżetu w razie ciężkiej choroby, nieszczęśliwego wypadku lub śmierci ubezpieczonego, tym samym zapewniając stabilizację i poczucie komfortu. Ubezpieczenie na życie to także sposób na gromadzenie kapitału, który zostanie wypłacony ubezpieczonemu na koniec okresu umowy.
– Chcemy przekonać Polaków, że ubezpieczenie na życie i zdrowie to bardzo ważne wsparcie, które może chronić nas samych – tu i teraz, a nie musi być jedynie świadczeniem wypłaconym po śmierci. Dlatego w działaniach PZU Życie stawiamy mocny akcent na edukację, która wspiera klientów w wyborze ochrony ubezpieczeniowej dopasowanej do ich potrzeb. W ten sposób mamy szansę zapewnić naszym klientom realne wsparcie, np. gdy pojawi się diagnoza ciężkiej choroby. Często nie zdajemy sobie sprawy, że gdy trafimy do szpitala, przez pewien czas nie będziemy mogli pracować ani zająć się domem i dziećmi, a po leczeniu możemy potrzebować opieki. Pieniądze z ubezpieczenia mogą pomóc nam pokryć wydatki, spłacić zobowiązania finansowe i uzupełnić lukę w dochodach – wskazuje Bogusława Szyszka–Orłowska, dyrektor Biura Produktów Indywidualnych i MSP w PZU Życie.
Nowa kampania wystartowała 1 kwietnia i potrwa do 9 maja 2025 r.
Z badań QUANT przeprowadzonych w listopadzie 2024 r. wynika, że prawie 8 na 10 badanych Polaków uważa, że indywidualne ubezpieczenia na życie to dobry sposób na ochronę rodziny oraz zapewnienie poczucia bezpieczeństwa na co dzień. Najmłodsi klienci (25–29 lat) oczekują przede wszystkim wsparcia w nagłych sytuacjach życiowych, finansowego zabezpieczenia na wypadek ciężkich chorób, czy inwalidztwa. Częściej niż inni kierują się także możliwością oszczędzania na przyszłość i inwestowania. Z kolei osoby w wieku 30–39, chcą przede wszystkim zapewnić swoim bliskim środki finansowe na spłatę kredytów i zobowiązań, bądź na edukację dzieci, gdyby ich zabrakło. Najstarsze grupy (50+), częściej niż młodsi myślą o zabezpieczeniu rodziny na wypadek kosztów związanych z pogrzebem oraz chcą zadbać o przyszłość współmałżonka na emeryturze.
PZU, by lepiej wytłumaczyć istotę ubezpieczeń na życie i możliwości jakie mogą zapewnić, w swojej kampanii skupi się na trzech kluczowych ubezpieczeniach dostępnych dla klientów indywidualnych:
Niezależnie od wybranej umowy, po śmierci ubezpieczonego, jego bliscy wskazani w polisie mogą otrzymać pieniądze bez podatku od spadków i darowizn. Każdy z powyższych produktów można w łatwy sposób rozszerzyć o dodatkową ochronę np. w razie wystąpienia ciężkiej choroby, uszczerbku na zdrowiu po nieszczęśliwym wypadku, operacji, leczenia szpitalnego i innych. W ramach jednej polisy można objąć ochroną nie tylko siebie, ale również dzieci oraz małżonka albo partnera.
Więcej informacji na temat oferty PZU można znaleźć znajduje się na stronie internetowej ubezpieczyciela.
Źródło: PZU SA
Wakacje to czas odpoczynku, radości i podróży – ale także moment, kiedy powinniśmy szczególnie zadbać…
Rzecznik Finansowy przypomina, że właściciele polis OC w DallBogg nie mogą liczyć na automatyczne przedłużenie…
Compensa została wyróżniona nagrodą Srebrny Parasol 2025 przyznawaną przez miesięcznik „Home&Market”. Uznanie zdobyły dwa produkty…
LINK4 uruchomił Nową Strefę Agenta – narzędzie stworzone z myślą o codziennej pracy agentów ubezpieczeniowych.…
Niestety ograniczony zakres ochrony oraz coraz bardziej nieprzewidywalna pogoda sprawiają, że ubezpieczenia rolne niekiedy przestają…
Śmiało można powiedzieć, że wakacje z czworonogiem przestają być ekstrawagancją, a stają się normą. Właśnie…