Ubezpieczenie następstw nieszczęśliwych wypadków oraz opieki zdrowotnej to produkty, o które Grupa PZU rozszerzyła swoją ofertę dla klientów biznesowych Alior Banku. Ubezpieczenia dostępne są już od 35 zł miesięcznie za osobę.
Z opublikowanych informacji wynika, że PZU rozszerzyło ofertę dla klientów biznesowych Alior Banku o ubezpieczenia następstw nieszczęśliwych wypadków (NNW) oraz opieki zdrowotnej. Przedsiębiorcy mogą ubezpieczyć nie tylko siebie, ale także członków rodziny, swoich pracowników oraz ich bliskich.
– Ubezpieczenie następstw nieszczęśliwych wypadków oraz opieki zdrowotnej w naszej ofercie jest odpowiedzią na potrzeby przedsiębiorców, którzy bardzo wysoko oceniają możliwość podpisania umowy ubezpieczenia bezpośrednio w banku, z którego na co dzień korzystają. Wygoda, bezpieczeństwo prowadzących firmy oraz udostępnianie im szerokiego wachlarza atrakcyjnych i użytecznych rozwiązań zgodnie z oczekiwaniami, są dla nas najważniejsze. Dlatego też wykorzystaliśmy potencjał naszej strategicznej współpracy z PZU SA i rozszerzyliśmy ofertę o nowe, korzystne rozwiązania dla biznesu – mówi Marek Majsak, wiceprezes Zarządu odpowiadający za obszar Klienta Biznesowego w Alior Banku.
Jak możemy przeczytać ubezpieczenie podstawowe obejmuje następstwa nieszczęśliwych wypadków, które polegają na trwałej, całkowitej niezdolności do pracy lub trwałym uszkodzeniu ciała. Suma ubezpieczenia wynosi 10 tys. zł. Natomiast w ramach dodatkowej opieki zdrowotnej, w zależności od wybranego wariantu, ubezpieczyciel zorganizuje świadczenia medyczne i pokryje ich koszty w przypadku konieczności leczenia następstw nieszczęśliwego wypadku czy choroby. Co ważne, opieka zdrowotna jest realizowana na terenie całej Polski i obejmuje konsultacje lekarskie bez skierowań, badania diagnostyczne, zabiegi ambulatoryjne oraz rehabilitacyjne – zgodnie z wybranym wariantem. Warto podkreślić, że oferta gwarantuje dostęp do lekarzy specjalistów w ciągu maksymalnie 5 dni roboczych.
– Intensywnie pracujemy nad rozwojem oferty ubezpieczeń ochronnych w Alior Banku. Wprowadzenie nowego produktu dla klienta biznesowego Aliora to kolejny przykład wykorzystania potencjału Grupy PZU w obszarze ubezpieczeń. Współpraca z bankami to jeden z kluczowych filarów strategii Grupy na lata 2021-2024 – mówi Agnieszka Gocałek, pełnomocnik Zarządu ds. Programów Partnerstwa Strategicznego PZU SA.
Ubezpieczyciel podkreśla, że ubezpieczeniem NNW oraz opieki zdrowotnej mogą zostać objęte osoby do 65. roku życia – przedsiębiorcy, którzy mają lub otworzą konto firmowe w Alior Banku, pracownicy firmy, współmałżonkowie, partnerzy życiowi klientów, ich pracowników oraz ich dzieci do 18 roku życia. Składka miesięczna zależna jest od zakresu ubezpieczenia i dla każdego ubezpieczonego wynosi 35 zł w wariancie Podstawowym, 45 zł w wariancie Standardowym, 65 zł w wariancie Premium. Z kolei składka za wariant Dziecko wynosi 55 zł miesięcznie.
Składka pobierana jest z góry, zbiorczo za wszystkie osoby ubezpieczone, z rachunku firmowego prowadzonego w Alior Banku. Zawarcie umowy ubezpieczenia jest możliwe bezpośrednio w placówkach Alior Banku lub za pośrednictwem bankowości internetowej BusinessPro. Szczegółowe informacje są dostępne w placówkach Alior Banku, na stronie internetowej banku oraz na infolinii pod numerem 19 502.
PZU podkreśla, że nowa oferta dedykowana dla klientów Alior Banku to kolejny krok w budowaniu synergii między różnymi podmiotami w Grupie PZU. Jest to jedno z założeń jej strategii na lata 2021-2024, która zakłada, że do 2024 r. skumulowana składka przypisana brutto pozyskana przez ubezpieczyciela we współpracy z Aliorem i Pekao wzrośnie o 200 proc. – do ok. 3 mld zł. Zgodnie z przyjętymi założeniami, ubezpieczyciel konsekwentnie rozszerza między innymi dostępną w bankach ofertę ubezpieczeń powiązanych z produktami bankowymi, jak również samodzielnych - polis komunikacyjnych, zdrowotnych, podróżnych. Przypomnijmy, że w efekcie współpracy z bankami w latach 2017 – 2020 Grupa PZU osiągnęła 1 mld zł przychodów.
Źródło: PZU SA
VeloBank udostępnił swoim klientom nową ofertę, którą przygotował dzięki partnerstwu z Allianz Partners. Pakiet Medyczny, który umożliwia dostęp do wizyt…
W ostatnich dniach odbył się wielki finał ogólnopolskiego turnieju „Z Orlika na Stadion”. Sponsorem generalnym wydarzenia był PZU. Zwycięzcami rozgrywek…
Wystartowała nowa kampania online UNIQA dla Biznesu z udziałem klientów korporacyjnych ubezpieczyciela. Przedstawione są w niej historie czterech firm, które…
Ubezpieczenie Dom Max oferowane przez InterRisk to produkt, który kompleksowo obejmuje ochroną budynki i lokale mieszkalne a także inne mienie…
„Między Nami” i „Między Nami Gold” to pierwsze produkty wprowadzone na rynek przez połączoną Vienna Life. Nowe grupy otwarte wyróżniają się m.in. wyższymi niż w innych…
Pod hasłem "Dbanie o zdrowie przynosi korzyści" ruszyła nowa kampania Generali. W jej ramach ubezpieczyciel promuje zdrowy styl życia oraz zachęca…