PZU we współpracy z firmą VivaDrive stworzyło system do zarządzania flotami iFlota. Rozwiązanie to będzie oferowane korporacyjnym klientom ubezpieczyciela, a jego zadaniem będzie sprawne przeprowadzenie przez proces wprowadzania pojazdów elektrycznych i zarządzania nimi.
Z pewnością większość firm, które korzystają z aut osobowych i dostawczych zastanawia się nad tym na jakie pojazdy się decydować – spalinowe czy elektryczne. Szczególnie, że zgodnie z planami Komisji Europejskiej od 2035 roku nie będzie można rejestrować nowych osobowych aut spalinowych na terenie Unii Europejskiej. Tym samym przedsiębiorcy mają 12 lat na dostosowanie biznesu do nadchodzących zmian w obszarze transportu.
Właśnie po to, by sprostać ekologicznym wymogom oraz obserwując zmiany na rynku motoryzacyjnym, PZU we współpracy z firmą VivaDrive tworzy system iFlota EV. Zapewni on kompleksową i fachową pomoc przy obniżaniu emisji CO2 we flocie. Rozwiązanie dedykowane jest dla klientów korporacyjnych ubezpieczyciela.
– W październiku 2022 roku po polskich drogach jeździło blisko 60 tys. samochodów elektrycznych uwzględniając pojazdy osobowe i dostawcze, to o 72% więcej niż w analogicznym okresie w 2021 r. PZU jest partnerem zielonej transformacji energetycznej polskiej gospodarki. Wdrażamy najlepsze praktyki oraz inspirujemy innych do podobnych działań. Dlatego rozwijając system iFlota wzbogaciliśmy go o funkcjonalności związane z elektromobilnością. W ten sposób chcemy ułatwić przedsiębiorcom przechodzenie przez transformację energetyczną floty – powiedziała Joanna Gorczyca, dyrektorka Biura Zrównoważonego Rozwoju PZU.
W przypadku, gdy przedsiębiorca ubezpieczony w PZU uzna, że samochody elektryczne sprawdzą się w jego firmie, może liczyć (w ramach dostępnego programu iFlota) na wsparcie w zakresie elektryfikacji taboru samochodowego obejmującej – analizę floty, dobór odpowiednich modeli aut elektrycznych, planowanie ewentualnej inwestycji w infrastrukturę ładowania i zarządzanie flotą mieszaną lub elektryczną
– Nasi klienci mogą skorzystać z prostego w obsłudze narzędzia, dostępnego na stronie PZU, które pozwoli szybko ocenić jaki jest potencjał wdrożenia pojazdów elektrycznych w danej firmie. Po odpowiedzeniu na kilka pytań, manager floty otrzyma wyliczenia ile pojazdów flotowych może zastąpić elektrykami, ile na tym zaoszczędzi i jak zmniejszy to emisję CO2 w organizacji – mówi Jakub Sajkowski, dyrektor zarządzający ds. klienta korporacyjnego.
Nowe funkcjonalności systemu iFlota związane z samochodami elektrycznymi rozwijane są we współpracy ze spółką VivaDrive. Firma ta specjalizuje się w tworzeniu rozwiązań technologicznych optymalizujących wdrażanie elektromobilności.
– Jak każdy kryzys, także i ten wyłoni przyszłych liderów. Staną się nimi przedsiębiorstwa, które spojrzą na wyzwania dalej, poza horyzont problemów występujących tu i teraz. Warto zapłacić dziś 10-15 proc. więcej za samochód elektryczny w porównaniu do spalinowego. Nasze analizy uwzględniające wahania cen energii pokazują, że cały okres eksploatacji aut napędzanych prądem pozostaje atrakcyjny finansowo – mówi Mateusz Maj, CEO VivaDriva.
Warto dodać, że w tym roku system iFlota otrzymał nagrodę na gali Fleet Derby. Rozwiązanie to nagrodzono statuetką za najlepszy produkt flotowy roku w kategorii ubezpieczeń.
Źródło: PZU SA
VeloBank udostępnił swoim klientom nową ofertę, którą przygotował dzięki partnerstwu z Allianz Partners. Pakiet Medyczny, który umożliwia dostęp do wizyt…
W ostatnich dniach odbył się wielki finał ogólnopolskiego turnieju „Z Orlika na Stadion”. Sponsorem generalnym wydarzenia był PZU. Zwycięzcami rozgrywek…
Wystartowała nowa kampania online UNIQA dla Biznesu z udziałem klientów korporacyjnych ubezpieczyciela. Przedstawione są w niej historie czterech firm, które…
Ubezpieczenie Dom Max oferowane przez InterRisk to produkt, który kompleksowo obejmuje ochroną budynki i lokale mieszkalne a także inne mienie…
„Między Nami” i „Między Nami Gold” to pierwsze produkty wprowadzone na rynek przez połączoną Vienna Life. Nowe grupy otwarte wyróżniają się m.in. wyższymi niż w innych…
Pod hasłem "Dbanie o zdrowie przynosi korzyści" ruszyła nowa kampania Generali. W jej ramach ubezpieczyciel promuje zdrowy styl życia oraz zachęca…