Aktualności

TU ZDROWIE wprowadza nową wersję bezpłatnej aplikacji mobilnej

TU ZDROWIE zaktualizowało bezpłatną aplikację mobilną dla swoich ubezpieczonych. Ubezpieczyciel stawia w niej przede wszystkim na poprawę funkcjonalności, personalizację oraz bezpieczeństwo danych. Nowa wersja narzędzia jest już dostępna dla użytkowników. 

Bezpłatna aplikacja mobilna w nowej wersji 

TU ZDROWIE wprowadziło nową wersję bezpłatnej aplikacji mobilnej dla swoich klientów. Zaktualizowane narzędzie pozwala ubezpieczonym w prosty i bardziej intuicyjny sposób korzystać z jej najważniejszej funkcji – zdalnego umawiania wizyt lekarskich oraz ich odwoływania. 

– Cyfryzacja to jeden z najważniejszych elementów naszej strategii, dlatego systematycznie wprowadzamy nowe rozwiązania dostosowane do potrzeb ubezpieczonych w TU ZDROWIE. Obserwujemy, że coraz chętniej rezerwują oni wizyty lekarskie przez Panel Ubezpieczonego oraz aplikację mobilną – w tej chwili już co 5. konsultacja stacjonarna jest umawiana w ten sposób. Dzięki aktualizacji aplikacji, ubezpieczeni będą to mogli robić jeszcze wygodniej i szybciej – podkreśla Sławomir Koszewski, członek zarządu TU ZDROWIE. 

Łatwe umawianie wizyt lekarskich 

Dzięki aplikacji ubezpieczeni mogą umawiać wizyty lekarskie z poziomu swojego smartfona lub tabletu, bez wychodzenia z domu. W ten sposób mogą zarezerwować zarówno wizytę stacjonarną, zamówić usługę, jak i konsultację zdalną z lekarzem, która jest dostępna w trzech formach: rozmowy telefonicznej, wideo oraz chatu. Warto podkreślić, że ubezpieczyciel, współpracując z dostawcami w zakresie telemedycyny, w tym Cyfrową Przychodnią należącą do Operatora Medycznego Świat Zdrowia, oferuje konsultacje z ponad 100 medykami 30 specjalizacji. 

Ulepszone funkcjonalności 

Z opublikowanych informacji wynika, że aplikacja w nowej wersji umożliwi ubezpieczonym w TU ZDROWIE kompleksowo zarządzać swoim zdrowiem i zakresem swojego pakietu ubezpieczeniowego z jednego miejsca. Oprócz umawiania i odwoływania wizyt mogą oni m.in.: 

  • uzyskać e-receptę na kończące się leki, 
  • wyszukać placówki medyczne w najbliższej okolicy, 
  • założyć konto dziecka i zarządzać nim z poziomu swojego konta, 
  • złożyć wniosek refundacyjny (wniosek o zwrot kosztów leczenia), 
  • zamówić leki w wybranej aptece za pośrednictwem Apteline.pl lub KtoMaLek.pl, 
  • przystąpić do programu zdrowotnego. 

– Aplikacja w nowej, odświeżonej wersji, pozwoli korzystać ze wszystkich przydatnych funkcji w łatwy, intuicyjny sposób oraz da możliwość personalizacji i dostosowania jej do indywidualnych potrzeb użytkownika, dbając jednocześnie o bezpieczeństwo danych. To miejsce, w którym ubezpieczeni będą mogli kompleksowo zarządzać swoim zdrowiem na wielu poziomach – od umówienia wizyty lekarskiej po zamówienie niezbędnych leków – dodaje Magdalena Nitek, koordynator ds. rozwoju systemów medycznych i sieci medycznej w TU ZDROWIE. 

Z nowej bezpłatnej wersji aplikacji można korzystać po wykonaniu aktualizacji lub pobraniu aplikacji. Narzędzie dostępne jest dla urządzeń z systemem Android i iOS, odpowiednio w sklepie Google Play i AppStore. 

Źródło: TU Zdrowie 

Obau.pl

Disqus Comments Loading...
Share
Published by
Obau.pl

Recent Posts

Nowa kampania Generali podkreśla znaczenie TU TERAZ 

Generali Polska startuje z kampanią TU TERAZ. Marka pokazuje w niej, że każda chwila ma znaczenie, a decyzje…

4 godziny ago

Vienna Life rusza z kampanią promującą ubezpieczenie Vie na Życie 

Vienna Life wystartowało z kampanią wspierającą sprzedaż terminowego ubezpieczenia Vie na Życie. Produkt wprowadzony do oferty w sierpniu…

4 godziny ago

Europ Assistance Polska rozwija ESG – lokalne działania wspierają globalną strategię 

Europ Assistance Polska intensyfikuje działania ESG, łącząc wsparcie lokalnych społeczności z globalną strategią odpowiedzialnego biznesu.…

23 godziny ago

Szybsza wypłata z AC – TUW „TUW” rusza z nową promocją 

Szkoda komunikacyjna rzadko pojawia się w dogodnym momencie. W takich sytuacjach kierowcy oczekują sprawnego działania…

23 godziny ago

Skuteczna interwencja Rzecznika Finansowego – klient odzyska 20 tys. zł z UFK 

Rzecznik Finansowy poinformował, że spór o polisę z UFK zakończył się korzystnym rozstrzygnięciem dla klienta.…

1 dzień ago

PKO BP wprowadza kompleksowe ubezpieczenie małych firm 

PKO Bank Polski wprowadził do swojej oferty ubezpieczenie PKO Firma. Polisa dedykowana jest dla przedsiębiorców, którzy chcą…

1 dzień ago