TU ZDROWIE zaktualizowało bezpłatną aplikację mobilną dla swoich ubezpieczonych. Ubezpieczyciel stawia w niej przede wszystkim na poprawę funkcjonalności, personalizację oraz bezpieczeństwo danych. Nowa wersja narzędzia jest już dostępna dla użytkowników. 

Bezpłatna aplikacja mobilna w nowej wersji 

TU ZDROWIE wprowadziło nową wersję bezpłatnej aplikacji mobilnej dla swoich klientów. Zaktualizowane narzędzie pozwala ubezpieczonym w prosty i bardziej intuicyjny sposób korzystać z jej najważniejszej funkcji – zdalnego umawiania wizyt lekarskich oraz ich odwoływania. 

– Cyfryzacja to jeden z najważniejszych elementów naszej strategii, dlatego systematycznie wprowadzamy nowe rozwiązania dostosowane do potrzeb ubezpieczonych w TU ZDROWIE. Obserwujemy, że coraz chętniej rezerwują oni wizyty lekarskie przez Panel Ubezpieczonego oraz aplikację mobilną – w tej chwili już co 5. konsultacja stacjonarna jest umawiana w ten sposób. Dzięki aktualizacji aplikacji, ubezpieczeni będą to mogli robić jeszcze wygodniej i szybciej – podkreśla Sławomir Koszewski, członek zarządu TU ZDROWIE. 

Łatwe umawianie wizyt lekarskich 

Dzięki aplikacji ubezpieczeni mogą umawiać wizyty lekarskie z poziomu swojego smartfona lub tabletu, bez wychodzenia z domu. W ten sposób mogą zarezerwować zarówno wizytę stacjonarną, zamówić usługę, jak i konsultację zdalną z lekarzem, która jest dostępna w trzech formach: rozmowy telefonicznej, wideo oraz chatu. Warto podkreślić, że ubezpieczyciel, współpracując z dostawcami w zakresie telemedycyny, w tym Cyfrową Przychodnią należącą do Operatora Medycznego Świat Zdrowia, oferuje konsultacje z ponad 100 medykami 30 specjalizacji. 

Ulepszone funkcjonalności 

Z opublikowanych informacji wynika, że aplikacja w nowej wersji umożliwi ubezpieczonym w TU ZDROWIE kompleksowo zarządzać swoim zdrowiem i zakresem swojego pakietu ubezpieczeniowego z jednego miejsca. Oprócz umawiania i odwoływania wizyt mogą oni m.in.: 

  • uzyskać e-receptę na kończące się leki, 
  • wyszukać placówki medyczne w najbliższej okolicy, 
  • założyć konto dziecka i zarządzać nim z poziomu swojego konta, 
  • złożyć wniosek refundacyjny (wniosek o zwrot kosztów leczenia), 
  • zamówić leki w wybranej aptece za pośrednictwem Apteline.pl lub KtoMaLek.pl, 
  • przystąpić do programu zdrowotnego. 

– Aplikacja w nowej, odświeżonej wersji, pozwoli korzystać ze wszystkich przydatnych funkcji w łatwy, intuicyjny sposób oraz da możliwość personalizacji i dostosowania jej do indywidualnych potrzeb użytkownika, dbając jednocześnie o bezpieczeństwo danych. To miejsce, w którym ubezpieczeni będą mogli kompleksowo zarządzać swoim zdrowiem na wielu poziomach – od umówienia wizyty lekarskiej po zamówienie niezbędnych leków – dodaje Magdalena Nitek, koordynator ds. rozwoju systemów medycznych i sieci medycznej w TU ZDROWIE. 

Z nowej bezpłatnej wersji aplikacji można korzystać po wykonaniu aktualizacji lub pobraniu aplikacji. Narzędzie dostępne jest dla urządzeń z systemem Android i iOS, odpowiednio w sklepie Google Play i AppStore. 

Źródło: TU Zdrowie