Eksperci z Biura Rzecznika Finansowego przygotowali poradnik dotyczący ubezpieczenia sprzętu elektronicznego. Zawarte w nim wskazówki mogą okazać się szczególnie przydatne w okresie zbliżających się Świąt Bożego Narodzenia.
Przedświąteczny okres często kusi nas różnorodnymi promocjami a sklepy zachęcają do zakupów. Przed zbliżającymi się Świętami Bożego Narodzenia często decydujemy się na zakup nowego smartfona, aparatu fotograficznego czy laptopa. A nabywając sprzęt elektroniczny lub sprzęt RTV/AGD, zazwyczaj wybieramy płatności ratalne. Co więcej, przy okazji zakupów sprzedawcy z reguły proponują dodatkowe ubezpieczenie dla nowo nabytych urządzeń. Czy zatem warto rozważyć wykupienie tego dodatkowego ubezpieczenia dla sprzętu elektronicznego lub RTV/AGD? Na co powinniśmy zwrócić uwagę przy podejmowaniu decyzji o jego zakupie? Jakie są różnice między ubezpieczeniem, gwarancją a rękojmią? Odpowiedzi na te pytania oraz i wiele innych praktycznych wskazówek znajdziemy w nowym poradniku przygotowanym przez ekspertów z Biura Rzecznika Finansowego.
Przypominamy, że nie jest to jedyny poradnik przygotowany w ostatnim czasie przez ekspertów z Biura Rzecznika Finansowego. Pod koniec listopada instytucja opublikowała materiały informacyjno-edukacyjne dla osób poszkodowanych w wypadkach drogowych i ich bliskich. Poradnik został podzielony na dwie części. Pierwsza z nich została poświęcona potencjalnym roszczeniom jakie mogą przysługiwać osobom bezpośrednio poszkodowanym w wypadkach. Natomiast druga zawiera odpowiedzi na pytania jakie roszczenia mogą potencjalnie przysługiwać bliskim osób poszkodowanych w wypadkach drogowych.
Warto także zaznaczyć, że od 1 grudnia Rzecznik Finansowy zwiększył również liczbę konsultantów udzielających telefonicznych porad prawnych dla klientów podmiotów rynku ubezpieczeniowo – emerytalnego. Dzięki temu rozwiązaniu eksperci obsługujący infolinię będą mogli obsłużyć większą liczbę połączeń w tym samym czasie, jednocześnie skracając czas oczekiwania na połączenie. Wprowadzone usprawnienia z pewnością pozwolą na jeszcze lepszą i bardziej efektywną obsługę klientów.
Przypominamy, że pod numerem telefonu 22 333 73 28, od poniedziałku do piątku w godzinach 8:00 – 16:00 dyżur pełnią eksperci, którzy udzielają pomocy osobom fizycznym będącym:
Z porad ekspertów można także skorzystać drogą mailową pisząc na adres: porady@rf.gov.pl.
Źródło: Rzecznik Finansowy
VeloBank udostępnił swoim klientom nową ofertę, którą przygotował dzięki partnerstwu z Allianz Partners. Pakiet Medyczny, który umożliwia dostęp do wizyt…
W ostatnich dniach odbył się wielki finał ogólnopolskiego turnieju „Z Orlika na Stadion”. Sponsorem generalnym wydarzenia był PZU. Zwycięzcami rozgrywek…
Wystartowała nowa kampania online UNIQA dla Biznesu z udziałem klientów korporacyjnych ubezpieczyciela. Przedstawione są w niej historie czterech firm, które…
Ubezpieczenie Dom Max oferowane przez InterRisk to produkt, który kompleksowo obejmuje ochroną budynki i lokale mieszkalne a także inne mienie…
„Między Nami” i „Między Nami Gold” to pierwsze produkty wprowadzone na rynek przez połączoną Vienna Life. Nowe grupy otwarte wyróżniają się m.in. wyższymi niż w innych…
Pod hasłem "Dbanie o zdrowie przynosi korzyści" ruszyła nowa kampania Generali. W jej ramach ubezpieczyciel promuje zdrowy styl życia oraz zachęca…