UNIQA kontynuuje jesienne spotkania z brokerami. Podczas październikowego wydarzenia ubezpieczyciel omówił wprowadzone w tym roku w grupowym ubezpieczeniu na życie nowości oraz zaprezentował efekty wpływu technologii na likwidację szkód w tym obszarze.
UNIQA odświeżyła formułę jesiennych spotkań z brokerami. W centrum konferencyjnym pod Warszawą ubezpieczyciel zorganizował spotkanie, w którym udział wzięło ponad 200 brokerów z całego kraju. Podczas wydarzenia uczestnicy mogli szczegółowo zapoznać się z tegorocznymi nowościami produktowymi, aktualnymi trendami w podejściu pracowników do firmowych benefitów, a także wpływem nowych technologii na efektywność wypłat świadczeń.
– Skupiamy się nie tylko na odświeżaniu obecnych produktów, ale także na poszukiwaniu nowych rozwiązań i nowych ryzyk. Tegoroczne zmiany w ubezpieczeniach grupowych na życie są odpowiedzią na trendy społeczne, które obserwujemy i które będą się pogłębiać w kolejnych latach. Analizujemy na bieżąco rynek oraz słuchamy brokerów, z którymi współpracujemy i którzy chętnie dzielą się opiniami o produkcie. Oni także wskazują na zmieniające się potrzeby klientów – wyjaśnia Artur Skiba, dyrektor Departamentu Sprzedaży Ubezpieczeń Grupowych w UNIQA Polska.
Do najważniejszych zmian, które w tym roku UNIQA wprowadziła w ubezpieczeniach grupowych na życie możemy zaliczyć:
Podczas spotkania ubezpieczyciel zaprezentował również nowy rozszerzony katalog poważnych zachorowań.
– Nasz nowy katalog poważnych zachorowań jest dziś najszerszym na rynku. Obejmuje łącznie 100 jednostek chorobowych, w tym nowotwór in situ i cukrzycę, na którą choruje w Polsce ok. 3 mln osób, a ok. 25 proc. nawet o tym nie wie. Dlatego w zakresie naszej ochrony uwzględniliśmy ryzyko zachorowania zarówno na cukrzycę typu 1 i 2, jak i na cukrzycę ciążową. Dodatkowo, wprowadziliśmy katalog operacji medycznych rozszerzony o chirurgię prenatalną, Wprowadziliśmy też możliwość ochrony dzieci już od pierwszego dnia pobytu w szpitalu, w tym dzieci od pierwszego miesiąca życia. To podejście wyróżnia UNIQA na tle innych firm ubezpieczeniowych – podkreśla Wioleta Pławuszewska, trenerka w UNIQA Polska.
UNIQA przypomniała także o dziewięciu cegiełkach, w tym dwóch nowych, kardiologicznej i onkologicznej. Ta druga to odpowiedź na choroby nowotworowe, które są drugą przyczyną zgonów w Polsce, a liczba nowych zachorowań systematycznie rośnie, na co zwróciła uwagę w swoim wystąpieniu Marta Bednarek, prawniczka i trenerka w Fundacji Rak’n’Roll.
– Leczenie pacjentów onkologicznych wiąże się z ogromnymi kosztami, zarówno jeśli chodzi o kwestie medyczne, jak i te związane z dojazdami. Dlatego warto spojrzeć na ubezpieczenie jako istotny element profilaktyki zdrowia – dodała ekspertka Fundacji Rak’n’Roll.
Warto dodać, że ubezpieczyciel równolegle digitalizuje proces likwidacji szkód. Dzięki zastosowaniu nowoczesnych technologii sukcesywnie skraca czas wypłaty świadczeń – od wpłynięcia zgłoszenia do przelewu środków na konto ubezpieczonego firma jest w stanie zamknąć proces nawet w 15 minut.
– Mamy pełną świadomość, że wraz z rozwojem oferty produktowej musimy zapewnić wysoką jakość serwisu. Dlatego kluczową rolę w strategii firmy odgrywa digitalizacja procesów, która pozwala nam szybciej wypłacać świadczenia. Automatyzacja procesów i rosnąca rola sztucznej inteligencji pozwalają na szybsze i bardziej efektywne obsługiwanie klientów. W UNIQA jesteśmy blisko przełomu technologicznego i stale doskonalimy swoje procesy. Aż 85 proc. prostych roszczeń wypłacamy w ciągu 24 godzin, a połowę z nich nawet tego samego dnia. W ciągu doby realizujemy też 98% wypłat z tytułu operacji medycznych. W przypadku bardziej złożonych roszczeń, aż 90 proc. z nich jesteśmy w stanie zrealizować w ciągu trzech dni – zaznacza Konrad Zakrzewski, dyrektor zarządzający Pionu Dystrybucji – Sieci Własne w UNIQA Polska.
Podczas październikowego wydarzenia przedstawiciele UNIQA podkreślali zaangażowanie firmy w dostarczanie rozwiązań ubezpieczeniowych na życie i zdrowotnych, które uwzględniają zmieniające się potrzeby społeczeństwa. W nadchodzących latach ubezpieczyciel nadal będzie stawiał na takie kluczowe elementy jak innowacje produktowe, dbałość o zdrowie i dobro pracowników oraz wykorzystanie technologii.
Źródło: UNIQA
PZU właśnie wystartował z kampanią promującą nową ofertę specjalną dla rowerzystów. Ubezpieczenie PZU Rowerzysta to…
Dane pokazują, że w Polsce liczba osób posiadających ubezpieczenie dla psa lub kota wciąż jest…
Zdjęcie tablic rejestracyjnych i numer telefonu – to wystarczy, by wezwać pomoc assistance w InterRisk.…
PZU ruszył z nową kampanią rekrutacyjną skierowaną do osób zainteresowanych pracą agenta wyłącznego. Jest ona…
PZU wprowadził asystenta AI dla wszystkich swoich pracowników. Rozwiązanie oparte na generatywnej sztucznej inteligencji działa…
PZU ponownie otrzymało tytuł Najlepszego Ubezpieczyciela w Polsce. Wyróżnienie, które przyznano firmie w konkursie portalu…