Warta zaktualizowała swój produkt Warta Ochrona. Oferowane przez ubezpieczyciela ubezpieczenie na życie w nowej odsłonie to polisa nawet do 100 lat, ochrona na wypadek niezdolności do pracy, pakiety dla dziecka oraz pakiet sport.
Indywidualne ubezpieczenie na życie Warta Ochrona to produkt dedykowany dla osób, którym zależy na zabezpieczeniu siebie oraz najbliższych na wypadek negatywnych sytuacji losowych, w tym problemów ze zdrowiem, wypadku czy śmierci. Ubezpieczenie skonstruowane jest w elastyczny sposób, a szeroka lista umów dodatkowych sprawia, że klienci mogą dopasować ochronę do swoich indywidualnych potrzeb. Ubezpieczyciel obserwując dynamiczne zmiany demograficzne i społeczne wprowadził w produkcie szereg zmian, które mają odpowiadać na zmieniające się potrzeby klientów.
– Dotychczasowa wersja ubezpieczenia Warta Ochrona cieszyła się bardzo dużym zainteresowaniem wśród agentów i klientów. Widzimy jednak zachodzące zmiany w oczekiwaniach klientów, dlatego postanowiliśmy wprowadzić szereg modyfikacji. Odświeżona wersja ubezpieczenia Warta Ochrona to świetny produkt, który idzie z duchem czasu. W nowoczesny sposób ujmuje potrzeby klientów i wyzwania teraźniejszości. Uwzględniamy w nim trendy demograficzne, troskę naszych klientów o zdrowie czy ryzyka związane z niezdolnością do pracy z powodów zdrowotnych – mówi Marek Twardowski, dyrektor zarządzający w TUnŻ Warta odpowiedzialny za Departament Rozwoju Produktów.
Warta podkreśla, że to właśnie wyzwania demograficzne, większe skupienie na kwestiach zdrowotnych oraz obawy dotyczące niezdolności do pracy były brane pod uwagę w trakcie prac nad nową odsłoną produktu.
Jak możemy przeczytać, nowa wersja produktu Warta Ochrona uwzględnia między innymi:
Ubezpieczyciel zaznacza, że wprowadzone zmiany sprawiają, że nowa wersja produktu zapewnia klientom pełniejszy zakres wsparcia ubezpieczeniowego.
– Starzenie się społeczeństw i wyższa aktywność zawodowa Polaków należą do najbardziej widocznych i najważniejszych trendów demograficznych. Jesteśmy także coraz bardziej narażeni na choroby cywilizacyjne, które nie tylko wymagają kosztownego leczenia, ale mogą również uniemożliwić pracę i pozbawić nas źródła utrzymania. Jednocześnie wzrasta popularność i intensywność aktywności fizycznej, co zapewne przełoży się na wzrost liczby kontuzji czy wypadków w trakcie uprawiania sportu. W nowej wersji Warta Ochrona uwzględniliśmy te trendy, oferując klientom pełniejszy zakres wsparcia ubezpieczeniowego – dodaje Marek Twardowski.
Ubezpieczenie w nowej odsłonie jest dostępne u agentów – w placówce i sprzedaży zdalnej – od 30 października.
Źródło: WARTA
VeloBank udostępnił swoim klientom nową ofertę, którą przygotował dzięki partnerstwu z Allianz Partners. Pakiet Medyczny, który umożliwia dostęp do wizyt…
W ostatnich dniach odbył się wielki finał ogólnopolskiego turnieju „Z Orlika na Stadion”. Sponsorem generalnym wydarzenia był PZU. Zwycięzcami rozgrywek…
Wystartowała nowa kampania online UNIQA dla Biznesu z udziałem klientów korporacyjnych ubezpieczyciela. Przedstawione są w niej historie czterech firm, które…
Ubezpieczenie Dom Max oferowane przez InterRisk to produkt, który kompleksowo obejmuje ochroną budynki i lokale mieszkalne a także inne mienie…
„Między Nami” i „Między Nami Gold” to pierwsze produkty wprowadzone na rynek przez połączoną Vienna Life. Nowe grupy otwarte wyróżniają się m.in. wyższymi niż w innych…
Pod hasłem "Dbanie o zdrowie przynosi korzyści" ruszyła nowa kampania Generali. W jej ramach ubezpieczyciel promuje zdrowy styl życia oraz zachęca…