Prostota, nowe partnerstwo i atrakcyjność to trzy nowe filary iHestii, nowego świata ubezpieczeń, która została zaprezentowana w 25 rocznicę ERGO Hestii. Impreza odbyła się 12.06.2016 roku w ERGO ARENIE.
Osiem tysięcy agentów ubezpieczeniowych z całej Polski i pracowników grupy było świadkami premiery iHestii w ERGO ARENIE. Nowe rozwiązanie ubezpieczeniowe ERGO Hestii w centrum wszystkich operacji stawia na pośrednika ubezpieczeniowego, oddając w jego ręce nowoczesną platformę trójstronnego dialogu pomiędzy agentem, klientem i ubezpieczycielem.
iHestia ma dostarczać produkty szyte na miarę do swoich klientów. Zakres ochrony klient ma omawiać szczegółowo ze swoim opiekunem. Większość operacji ma być realizowana w czasie rzeczywistym bez wypełniania niezbędnych dotychczas dokumentów i oczekiwania na zgodę z centrali. Dzięki takiemu rozwiązaniu ubezpieczyciel umożliwia przejęcie przez pośredników 80% wszystkich operacji związanych ze sprzedażą i obsługą.
Głównym założeniem iHestii jest to, że agent ubezpieczeniowy staje się opiekunem klienta, a trzy strony mają pełen dostęp do obrazu całego procesu sprzedaży, obsługi i likwidacji szkód. Dzięki wysoce zaawansowanym narzędziom informatycznym iHestia ma być prosta i intuicyjna. Nowoczesne rozwiązania produktowe oraz oddany w ręce pośrednika unikatowy taryfikator zniżek ma być kolejnym krokiem, by zrealizował strategiczny cel ERGO Hestii czyli stworzenie Najwyższego Standardu Ochrony.
Źródło: www.media.ergohestia.pl