Już 7 lipca przedstawiciele InterRisk zapraszają na kolejną emisję webinarium podczas którego eksperci pokażą, jak technologia może pomóc pośrednikom w prowadzeniu biznesu. Kolejne spotkanie poświęcone będzie tematowi: „Bank skutecznym multiagentem MSP – korzyści dla Klienta Banku, Banku i Partnerów InterRisk”.
Przypomnijmy, że pierwsza, kwietniowa, emisja zebrała przed ekranami komputerów 750 brokerów, agentów i ich pracowników. Tematem były korzyści, jakie daje pośrednikom nowa strona internetowa InterRisk. Kolejne spotkanie (w maju) poświęcone było ubezpieczeniom szkolnym. W tym miesiącu w konferencji uczestniczyło aż 3572 uczestników, a tematyka poświęcona była nowością technologicznym.
Frekwencja pokazuje, że tego typu kursy idealnie trafiły w potrzeby pośredników, dlatego już za kilka dni odbędzie się kolejne spotkanie. Jak podkreśla jeden z przedstawicieli ubezpieczyciela, spotkania są formą kursu z których korzysta coraz więcej osób: „ Interium 3.0, które zebrało przed ekranami komputerów największą liczbę odbiorców, poświęcone było technologicznemu wsparciu biznesu, jakie oferuje pośrednikom InterRisk. Promowaliśmy je tytułem „Jak zawrzeć polisę szybko i obsłużyć Klienta lepiej”. W programie wzięli udział przedstawiciele 3 punktów widzenia na użyteczność narzędzi technologicznych: Pani Anita Szwarc, właścicielka multiagencji z Łodzi, Sebastian Wieczorek Kierownik Zespołu Rozwoju Portalu InterRisk oraz Daniel Skolimowski Partner Zarządzający w firmie ITIS”.
Wśród nowości, które zostały zapowiedziane znalazła się aplikacja mobilna iAgent Mobile, którą będą pośrednicy będą mogli zainstalować na własnych smartfonach. Aplikacja ta będzie rozwiązaniem uzupełniającym w stosunku do naszej platformy sprzedażowej. Wprowadzi ona nowe funkcje, jak na przykład wykorzystanie aparatu jako skanera kodów AZTEC z dowodu rejestracyjnego.
Źródło: www.interrisk.pl