W poniedziałek 8 lipca ruszyła nowa odsłona kampanii Prudential Polska z cyklu „Młodzi Bogowie”. Najnowsza edycja przebiega pod hasłem „15 minut dla 20 lat emerytury”.
Poświęć konsultantowi 15 minut, a zaoszczędzisz na emeryturę
Twórcy spotu podkreślają, że życie na emeryturze to niełatwe zadanie. W nowej reklamie zachęca więc, by klienci poświęcili 15 minut na spotkanie z konsultantem towarzystwa i przekonali się, jak firma może im pomóc w dodatkowym oszczędzaniu na emeryturę.
Spot trafił do internetowej emisji 8 lipca, co uzupełniają działania afiliacyjne i marketing w wyszukiwarkach. Na potrzeby kampanii twórcy przygotowali specjalny serwis internetowy Szczerzeoemeryturze.pl. Można w nim znaleźć specjalną grę, pokazującą wydatki i przewidywaną długość życia na emeryturze. Od połowy sierpnia reklama będzie emitowana w telewizji – w stacjach ogólnopolskich i kanałach tematycznych. Kampanię wspierać będą działania PR.
Informacja prasowa: www.prudential.pl www.szczerzeoemeryturze.pl
Fot. Młodzi Bogowie 15 minut dla 20 lat emerytury – reklama Prudential 15s / YouTube