Największy polski ubezpieczyciel wystartował z kampanią wizerunkowo-produktową, która promuje kompleksową ochronę PZU. Działania ruszyły pod hasłem – „A co, jeśli…?”. Warto zauważyć, że jest to pierwsza kampania ubezpieczyciela przygotowana w nowej odsłonie. 

Działania promocyjne w nowej odsłonie 

Działania komunikacyjne promujące kompleksową ofertę największego polskiego ubezpieczyciela wystartowały pod hasłem – „A co, jeśli…?”. PZU zachęca w nich do ubezpieczania się od nieprzewidzianych zdarzeń i zapewnienia sobie kompleksowej ochrony zdrowia, życia i majątku. 

– Z wielką przyjemnością startujemy z naszą komunikacją w nowej odsłonie. Chcemy opowiadać o ubezpieczeniach w swobodniejszy sposób i pokazywać korzyści, jakie płyną z poczucia bezpieczeństwa, które daje zadbanie o swoją przyszłość – mówi Marta Strzyżewska, dyrektor zarządzająca ds. marketingu i zaangażowań społecznych w Grupie PZU. 

Promowanie kompleksowej oferty PZU 

Z opublikowanych informacji wynika, że pierwsza część kampanii ma charakter wizerunkowy. Natomiast druga część ma za zadanie promować ubezpieczenia PZU Auto, PZU Dom i indywidualne ubezpieczenia na życie. Głównymi bohaterami kreacji jest rodzeństwo kilkuletnich dzieci – dziewczynka i chłopiec, którzy w humorystyczny i rezolutny, typowy dla dzieci sposób, nawiązują w codziennych rozmowach do ubezpieczania się na przyszłość. 

– Dzieci często tworzą niesamowite scenariusze możliwych przyszłych wydarzeń. Jednocześnie potrafią przy tej okazji zaskoczyć nas, dorosłych, ważnymi pytaniami dotyczącymi kluczowych spraw i skłonić tym samym do pochylenia się nad odpowiedziami. Wiemy doskonale, że ubezpieczenia to nie jest typowy temat dziecięcych rozmów. Natomiast poprzez konwencję mówienia o ubezpieczeniach głosem dzieci chcemy pokazać, że ten temat nie musi być trudny – gdy najmłodsi mówią o poważnych sprawach, to tematyka ubezpieczeniowa wydaje się prostsza, bardziej przystępna i zrozumiała dla każdego. Pokazujemy, że warto postawić na przyszłość i odpowiednio ją zabezpieczyć, korzystając z kompleksowej oferty PZU – dodaje Marta Strzyżewska. 

Nowa kampania wizerunkowo-produktowa PZU 

Jak możemy przeczytać, wspominana wyżej kampania marketingowa kompleksowej oferty ubezpieczeń PZU wystartowała 12 sierpnia i ma potrwać do 30 września. W jej trakcie realizowane będą szerokie działania – w telewizji (spoty 30- i 15-sekundowe), radiu, w kanale  digital, w oddziałach PZU oraz wśród agentów ubezpieczyciela. Kreacje przygotowała agencja 2012, a za zakup mediów odpowiada dom mediowy Sigma Bis. 

Spot wizerunkowy 30-sekundowy: https://youtu.be/PcBxCWdMbxY 

Spot wizerunkowy 15-sekundowy: https://youtu.be/lzYkZ-WZwjU 

Źródło: PZU SA