InterRisk poinformowało, że ambasadorką jej marki została Adrianna Sułek – halowa wicemistrzyni świata w pięcioboju, wicemistrzyni Europy w siedmioboju oraz wielokrotna mistrzyni Polski. Warto podkreślić, że spółka od dawna angażuje się w działania promujące sport i aktywność fizyczną.
Działania na rzecz promocji sportu
InterRisk nawiązał współpracę z utalentowaną polską lekkoatletką Adrianną Sułek. Doskonale wpisuje się to w dotychczasowe działania firmy, które mają za zadanie promocję sportu oraz aktywności z zakresu społecznej odpowiedzialności biznesu. Ubezpieczyciel od wielu lat wspiera lekką atletykę, będąc partnerem takich imprez jak: Halowe Mistrzostwa Świata w Lekkiej Atletyce Masters, Międzynarodowy Mityng Lekkoatletyczny Copernicus Cup, Memoriał Ireny Szewińskiej. Co więcej, spółka każdego roku nie tylko prowadzi liczne akcje z zakresu społecznej odpowiedzialności biznesu, ale również ubezpiecza wydarzenia lekkoatletyczne.
Inicjatywy społeczne ubezpieczyciela
Warto zaznaczyć, że udział w akcjach sportowych ma w InterRisk charakter ciągły. Firma zorganizowała już osiem edycji Biegu Charytatywnego.
– Akcje charytatywne i troska o środowisko są wpisane w DNA InterRisk, a Bieg Charytatywny jest naszą dumą od zawsze. Jesteśmy szczególnie zadowoleni z dostrzeżenia naszej inicjatywy na forum międzynarodowym. Bieg Charytatywny zdobył złotą nagrodę Günter Geyer Award for Social Conscience 2021 przyznawaną w Grupie VIG najlepszej inicjatywie przeprowadzonej przez jedną z 50 spółek VIG w całej Europie. Środki finansowe zdobyte w ramach tej nagrody pozwoliły nam zrealizować kolejne projekty – zakup samochodów do przewozu krwi dla szpitali w Gdyni i Konstancinie-Jeziornie oraz wsparcie krwiodawstwa – stwierdza Piotr Narloch, Prezes Zarządu InterRisk TU S.A. Vienna Insurance Group.
Inspiracja dla marki InterRisk
Jednak Bieg Charytatywny nie jest jedyną inicjatywą społeczną ubezpieczyciela. Od 2017 roku InterRisk wspólnie ze Stowarzyszeniem Ultrakrew wspiera krwiodawstwo poprzez aktywność fizyczną. Jak możemy przeczytać, firma razem z nową ambasadorką będzie kontynuować misję promocji sportu i zdrowego trybu życia.
– Ogromnie cieszymy się z nawiązania współpracy z Panią Adrianną Sułek. Kibicujemy jej i podziwiamy za talent, wytrwałość oraz wielkiego ducha rywalizacji, który porywa nas podczas zawodów i dostarcza niesamowitych emocji. Jako mistrzyni wieloboju – ekspertka w wielu wymagających dyscyplinach, jest dla naszej marki inspiracją. Do zadań podchodzi w pełni profesjonalnie. InterRisk w podobny sposób podchodzi do biznesu, dzięki kompleksowej, dobrze skomponowanej ofercie optymalnie odpowiadamy na różne potrzeby Klientów w zakresie ubezpieczeń – mówi Daniel Kaliszuk, Członek Zarządu InterRisk TU S.A. Vienna Insurance Group.
Ubezpieczyciel zaznacza, że współpraca z Adrianną Sułek jest również okazją do szerokiej edukacji społeczeństwa na temat znaczenia ubezpieczeń w naszym życiu.
Źródło: InterRisk TU S.A. Vienna Insurance Group