Współczesne pośrednictwo ubezpieczeniowe dzięki nowym technologiom ewoluuje w szybkim tempie. Alwis&Secura, jako lider w branży ubezpieczeniowej dzięki współpracy z Mapą Agentów, wprowadza przełomowe rozwiązania, które znacząco zwiększają efektywność pracy swoich OFWCA. Głównym elementem innowacji jest SecuraBot, inteligentny asystent wspierający agenta, profilujący dokumenty OWU (Ogólnych Warunków Ubezpieczenia), zbierający wstępne informacje w procesie sprzedaży, powiązany z autorskim systemem CRM. 

Efektywność dzięki Sztucznej Inteligencji? 

Doceniamy kluczową rolę, jaką odgrywają agenci w naszym sukcesie. Dlatego staramy się zapewnić im odpowiednie narzędzia i wsparcie, aby mogli skutecznie realizować swoje cele biznesowe. Co możemy zaoferować? Przede wszystkim solidne wsparcie i profesjonalne narzędzia, które ułatwiają pracę i pozwalają osiągnąć sukces. Dostarczamy naszym agentom innowacyjne narzędzia usprawniające procesy sprzedaży takie jak SecuraBot.  

SecuraBot automatyzuje procesy związane z pozyskiwaniem, przechowywaniem i archiwizacją dokumentów APK (Analizy Potrzeb Klienta). Dzięki temu agenci mogą skoncentrować się na budowaniu relacji z klientami, zamiast poświęcać czas na rutynowe czynności administracyjne. Automatyzacja procesów dokumentacyjnych zwiększa również zgodność z wymogami prawnymi. Wszystkie pozyskane dane są bezpieczne i dostępne w każdej chwili z poziomu agenta, co zapewnia szybki dostęp do informacji bez opóźnień.  

Wykorzystujemy w pełni moc sztucznej inteligencji, dzięki czemu stworzony został Asystent Agenta. Jest to zaawansowane technologicznie narzędzie oparte na sztucznej inteligencji, które wspiera nasze OFWCA w procesie analizy dokumentów OWU. Dzięki możliwości automatyzacji szybko identyfikuje kluczowe informacje, udzielając odpowiedzi, co pozwala agentom skupić się na bardziej skomplikowanych aspektach swojej pracy. Zgodnie z założeniami, Asystent Agenta uczy się na bieżąco – posiada specjalny moduł, który umożliwia ocenę odpowiedzi bota i ich korektę ze strony użytkowników. 

Nowy Standard w Obsłudze Klienta 

SecuraBot został zintegrowany z naszym systemem CRM, który gromadzi wszystkie niezbędne informacje w jednym miejscu, co umożliwia bardziej efektywną i spersonalizowaną obsługę klientów. Pomaga Agentom w szybkim dostępie do wszystkich istotnych danych klientów, co z kolei pozwala na błyskawiczne reagowanie na ich potrzeby i skuteczniejsze zarządzanie relacjami. Dodatkowo system CRM zintegrowany jest z Portfelem Google.  

Agenci korzystający z naszego CRM-u będą mogli po wystawieniu polisy wysłać ją do portfela Google. W wyniku czego dzięki specjalnej aplikacji klient będzie miał możliwość nieograniczonego, łatwego i szybkiego dostępu do swoich ubezpieczeń w telefonie, a dodatkowo będzie mógł liczyć na powiadomienie o kończącym się okresie ochrony. 

Przyszłość Pośrednictwa Ubezpieczeniowego 

Implementacja sztucznej inteligencji w pracy agentów ubezpieczeniowych przynosi liczne korzyści. Automatyczna analiza dokumentów OWU pozwala na szybkie i precyzyjne doradztwo, co zwiększa satysfakcję klientów. Ponadto, dzięki automatyzacji, agenci mogą skupić się na bardziej wartościowych zadaniach, takich jak doradztwo strategiczne i budowanie długoterminowych relacji z klientami. Dzięki swojej innowacyjności  wyznacza nowe standardy w pośrednictwie ubezpieczeniowym. Wykorzystanie nowoczesnych technologii, takich jak sztuczna inteligencja i automatyzacja, staje się fundamentem nowoczesnych strategii biznesowych. Te technologie nie tylko usprawniają codzienną pracę agentów, ale również otwierają nowe możliwości rozwoju dla całej branży. 

Chcesz wiedzieć więcej? Sprawdź szczegóły na www.alwis.pl i www.mapaagentow.pl  

Artykuł partnera