Kilka dni temu swoją kampanię wizerunkową rozpoczęła AXA. Akcja zbiega się w czasie z wygaśnięciem licencji na używanie logo Liberty Ubezpieczenia, z integracją biznesu majątkowego i pierwszym rokiem transformacji biznesu życiowego.

 
Koncept kampanii oparty jest o prawdziwe historie klientów
 
Oprócz akcji reklamowej AXA zaplanowała także kampanię wewnętrzną. Nawiązała kontakt i pokazuje historie polskich klientów oraz beneficjentów, w tym przedstawicieli Domu Dziecka im. Janusza Korczaka, z warszawskiej Woli, który AXA wspiera od lat, czy nauczycieli zaangażowanych w „Dbam o przyszłość”, edukacyjny program o ryzykach i ubezpieczeniach, prowadzony od 4 lat przez wolontariuszy AXA dla uczniów szkół ponadgimnazjalnych.
 
Wraz z klientami, bohaterami akcji są pracownicy AXA, którzy kierują się dewizą „Jesteśmy, by pomagać”
 
Takie też jest przesłanie i hasło kampanii. Agnieszka Dąbrowska, członkini zarządu AXA wyjaśnia cel kampanii: „Chcemy zaprezentować się jako uniwersalny ubezpieczyciel z pełnym spektrum ubezpieczeń, które chronią życie i majątek naszych klientów. Celem kampanii jest zwrócenie uwagi na to, że w naszej nowej strategii kładziemy nacisk na sprzedaż produktów ochronnych. Ta kampania ma pomóc nam zwiększać rozpoznawalność AXA. Wizerunek i reputację chcemy głównie budować poprzez zmianę filozofii i sposobu, w jaki komunikujemy się z naszymi klientami, oferujemy im produkty i obsługujemy ich. Chcemy, aby zarówno nasze produkty, jak i dokumenty były prostsze i bardziej zrozumiałe, a procesy nieskomplikowane i przyjazne zarówno dla klientów, jak i pośredników, którzy oferują nasze ubezpieczenia”.
Kampania będzie trwać do końca przyszłego miesiąca. W chwili obecnej reklama m.in. dwa spoty telewizyjne w wersji 30- i 15-sekundowej oraz kampanię online.
 

 
Źródło: www.gu.com.pl  www.axa.pl