Nowa platforma internetowa dla klientów z sektora mieszkalnictwa to narzędzie, które zostało stworzone we współpracy z zarządami i pracownikami spółdzielni mieszkaniowych oraz zarządcami nieruchomości. Dzięki niej klienci będą mogli korzystać z wielu wygodnych rozwiązań, np. kontaktować się z ubezpieczycielem oraz zgłaszać szkody.
Darmowa platforma internetowa umożliwia mobilne zgłaszanie szkód
iUNIQA to narzędzie stworzone z myślą o klientach UNIQA dla Mieszkalnictwa. Darmowa platforma internetowa dostarczy im wiele wygodnych rozwiązań.
– Klient w centrum to nasze motto, a iUNIQA jest na to najlepszym dowodem – mówi Rafał Kukier, dyrektor zarządzający pionem UNIQA dla Mieszkalnictwa. – Tworząc tę platformę z naszymi klientami myśleliśmy o ich wygodzie. Chcemy proponować im coraz lepsze i nowocześniejsze rozwiązania. Dzięki iUNIQA kontakt z klientami będzie jeszcze częstszy i wygodniejszy. Jako wieloletni lider w sektorze mieszkalnictwa chcemy wyznaczać nowe trendy.
Dzięki aplikacji klienci będą mogli szybciej i wygodniej kontaktować się z ubezpieczycielem. Co ważne platforma pozwala także na zgłaszanie szkód w imieniu mieszkańców.
– Klienci UNIQA mogą samodzielnie likwidować szkody, korzystając ze specjalnego narzędzia na platformie. To najszybszy sposób zgłaszania tego typu szkód, ponieważ decyzja i wypłata odszkodowania przebiega nie dłużej niż w trzy dni – mówi Rafał Kukier.
Szybka ścieżka samodzielnej likwidacji dostępna także dla mieszkańców
Za pomocą platformy iUNIQA zarządca nieruchomości możne nie tylko zgłosić szkodę, ale też na bieżąco monitorować jej status, uzupełniać dokumenty, kontaktować się z likwidatorem lub złożyć odwołanie od otrzymanej decyzji. Użytkownicy aplikacji będą mogli sprawdzić historię szkodowości za okres ostatnich 36 miesięcy a także pobrać wydane w tym czasie decyzje odszkodowawcze. Dzięki tym szczegółowym statystykom dotyczącym miejsc zdarzenia i przyczyn szkód w łatwiejszy sposób będą mogli podejmować decyzje np. o modernizacji budynków.
Ubezpieczyciel udostępnił w aplikacji również informacje istotne dla branży mieszkalnictwa, przykładowo znajdą się tam zalecenia po szkodach osobowych, opracowania, orzecznictwa i opinie prawne. Co ważne dzięki współpracy z IMGW, narzędzie wysyła także ostrzeżenia i komunikaty pogodowe. Jest to szczególnie ważne, aby móc odpowiednio wcześnie reagować i zapobiegać ewentualnym szkodom.
– Z platformy korzystają już pracownicy spółdzielni i wspólnot mieszkaniowych oraz zarządcy nieruchomości. Doceniają jej użyteczność, prostotę i funkcjonalność – mówi Rafał Kukier.
Aplikacja mobilna dostępna jest także dla mieszkańców. Korzystając z jej funkcjonalności mogą samodzielnie zgłosić szkodę, również w trybie szybkiej ścieżki samodzielnej likwidacji. Jako jej użytkownicy będą mieli dostęp do informacji i materiałów, które będą przekazywane przez spółdzielnię, wspólnotę czy zarządcę. Narzędzie będzie im także wysyłać powiadomienia dotyczące zmian w statusie szkody, przekazanych dokumentów, wydanych decyzji szkodowych, a nawet ostrzeżeń o gwałtownej zmianie pogody.
iUNIQA dostępna jest na urządzeniach z systemem Android.
Wprowadzona przez ubezpieczyciela nowość jest kolejnym udogodnieniem dla klientów. Niedawno UNIQA umożliwiła swoim klientom płatność BLIK za polisy ubezpieczeniowe a także powołała Rzecznika Klienta, którego rolą jest pomoc w trudnych sprawach z ubezpieczycielem.
Źródło: UNIQA