Firma Blue Media, wspiera bank Credit Agricole Towarzystwo Ubezpieczeń w obsłudze ubezpieczeniowej sprzedaży online.



Wdrożone usługi płatnicze pozwalają na sprawny transfer środków w czasie rzeczywistym od klientów do ubezpieczyciela. Za integrację usług płatniczych Blue Media z CA TU odpowiadała firma Altkom. Sopocka spółka odpowiada za obsługę płatności internetowych od klientów Credit Agricole TU za zakup polis turystycznych na stronie turystyczne.credit-agricole.pl.


Dawid Adamczyk, odpowiedzialny za wdrożenie usług płatniczych po stronie Blue Media podkreśla, jak w dobie dzisiejszego poziomu technologii, płatność elektroniczna jest ważna: „Płatności to jeden z kluczowych obszarów przy sprzedaży ubezpieczeń. Szczególnie ważne jest umożliwienie ubezpieczycielowi definiowania godziny ważności transakcji – w ten sposób krótkoterminowe ubezpieczenia, które powinny zostać opłacone do konkretnej godziny, mają określoną datę zapadalności. Wraz mechanizmem rekalkulacji składki stanowią idealne rozwiązanie – wygodne dla klientów i bezpieczne z punktu widzenia ubezpieczyciela”.
 
Dodatkowym atutem rozwiązania jest wsparcie obsługi płatności online dla klientów banku Credit Agricole, którzy mogą kupić polisę o dowolnej porze, również w weekend. Przesyłanie komunikatów o statusie płatności zostało zabezpieczone dodatkowo, co zwiększa bezpieczeństwo wymienianych informacji.
 
Źródło: www.gu.com.pl