Firma Uniqa wprowadziła kolejne rozwiązania, które mają ułatwić dostęp do ofert ubezpieczeń.
Tym razem usługi dotyczą polisy elektronicznej. Prowadzenie sprzedaży na odległość ma ułatwić dostęp do ubezpieczeń nie tylko klientom firmy, ale również współpracującym z nią pośrednikom.
Formalności związane z zakupem ubezpieczenia będą teraz dokonywane na odległość – drogą elektroniczną. Jacek Szwankowski, kierownik projektu POS 2.0 w UNIQA: „Rozwijając system sprzedaży POS, chcieliśmy poprawić jakość obsługi naszych klientów. Polisa elektroniczna pozwala nam osiągnąć ten cel. Tydzień po wdrożeniu funkcjonalności najlepsi z naszych agentów sprzedali już ponad połowę polis, wykorzystując nowe rozwiązanie”. Bartosz Słupski, dyrektor Departamentu Centrum Klienta dodaje również:
„Polisa elektroniczna jest ważnym elementem strategii dającej klientowi dowolność w wyborze kanału zakupu ubezpieczenia w UNIQA. Jednocześnie nasz pośrednik otrzymuje nowoczesny kanał kontaktu z klientem. Jest to także odpowiedź na potrzeby naszych pośredników w zakresie obsługi klientów. Wykorzystujemy kanał direct jako wsparcie sprzedaży realizowanej przez agentów”.
Polisa elektroniczna pozwoli na zakup polisy komunikacyjnej (OC i AC), ubezpieczenia domu/mieszkania, a także nabycie ubezpieczenia turystycznego również za pośrednictwem urządzeń mobilnych. Rozwój Portalu Obsługi Sprzedaży (prowadzony jest przy współpracy z Comarch), zmienił nie tylko wygląd serwisu, ale również sposób informacji i kontakt z klientem w kwestii oferty, czy wznowienia lub płatności raty. UNIQA w Polsce reprezentują spółki UNIQA TU S.A. oraz UNIQA TU na Życie S.A., oferujące ubezpieczenia majątkowe, komunikacyjne i życiowe, zarówno dla klientów indywidualnych, jak też instytucjonalnych. Obecnie UNIQA TU S.A. zajmuje piątą pozycję na rynku ubezpieczeniowym pod względem wysokości składki przypisanej. Dzięki rozbudowanej sieci sprzedaży oraz zaangażowaniu ponad 3000 agentów UNIQA zapewnia profesjonalne doradztwo i pomoc w wyborze ubezpieczenia. Produkty UNIQA można kupić zarówno w ramach sieci wyłącznej, składającej się ze 130 placówek, jak też w multiagencjach oraz u brokerów i dealerów samochodowych.
www.uniqa.pl