Klienci ubezpieczyciela otrzymali pilotażowo możliwość uruchomienia wygodnej płatności cyklicznej kartą. Z tej opcji klienci będą mogli skorzystać kupując ubezpieczenie u agenta, przez telefon, w sieci czy w aplikacji.
Dzięki rozwiązaniu sopockiej spółki Blue Media, klienci ERGO Hestii nie muszą już pamiętać o uiszczaniu comiesięcznych rat składki za polisę. Nie muszą każdorazowo wpisywać danych do przelewu, unikają ewentualnych opłat dodatkowych wynikających z przeterminowanej składki oraz – co najważniejsze – otrzymują gwarancję bezpieczeństwa, że ich ubezpieczenie będzie kontynuowane.
Aby skorzystać z usługi cyklicznej płatności, wystarczy zgoda na jej realizację z karty płatniczej
Paweł Moczydłowski z ERGO Hestii podkreśla: „ Klienci znają płatności cykliczne z komercyjnych usług niezwiązanych z ubezpieczeniami. Udostępnienie takiego rozwiązania w ERGO Hestii pozwoli klientom płacić za ubezpieczenie nawet w miesięcznych ratach. Co ważne wszystko odbywa się przy minimum formalności – wystarczy zgoda klienta na automatyczne pobieranie rat składki. W tej chwili usługa pilotażowo jest dostępna w ograniczonym zakresie, wkrótce będziemy ją rozszerzać o kolejne linie biznesowe. Projektując rozwiązanie z Blue Media skupiliśmy się też na tym, aby każdy klient – bez względu to, jakim kanałem chce dokonać płatności”.
Co trzeci Polak nie płaci rachunków w terminie
„Z ostatniego badania Blue Media „Jak Polacy płacą rachunki” wynika, że co trzeciemu Polakowi choć raz zdarzyło się zapomnieć opłacić rachunek w terminie. Takim rachunkiem nie musi być prąd czy telewizja, może nim być również składka za ubezpieczenie. Wypracowaliśmy takie rozwiązanie technologiczne i procedury, z których skorzystają zarówno klienci ERGO Hestii, jak i sam ubezpieczyciel – dodaje Krystian Wesołowski.
Źródło: www.ergohestia.pl