Artystki zespołu The Chance śpiewająco zachęcają do skorzystania z telematycznego programu Link4 Kasa Wraca. To nowa odsłona kampanii promującej aplikację bazującą na rozwiązaniach telematycznych.
W najnowszej reklamie ubezpieczyciel stawia na swój innowacyjny projekt oparty o telemetrię – Link4 Kasa Wraca, poprzez który zachęca do czerpania korzyści z bezpiecznego stylu jazdy.
Przypomnijmy, że od kwietnia br., firma dodaje gratis do każdego ubezpieczenia komunikacyjnego OC lub do pakietu OC+AC nawigację samochodową NaviExpert z zawartą w niej aplikacją LINK4 Kasa Wraca. Aplikacja bazująca na rozwiązaniach telematycznych pozwala ocenić styl jazdy kierowcy – zlicza m.in. przejechany dystans, a także płynne oraz bezpieczne kilometry.
Ubezpieczyciel bierze pod uwagę przede wszystkim przekroczenia prędkości
Oceniając styl jazdy kierowcy ubezpieczyciel bierze pod uwagę przede wszystkim przekroczenia prędkości (liczbę przekroczeń na danym dystansie w terenie zabudowanym i niezabudowanym), liczbę gwałtownych przyspieszeń i hamowań, także ich siłę, czas trwania i częstotliwość oraz średni dystans pokonany w ciągu dnia i nocy. Kierowcy preferujący bardziej dynamiczny styl jazdy nie będą karani wyższą składką – po prostu nie otrzymają premii, czyli zwrotu części składki.
Niemal 8 tysięcy kierowców skorzystało już z nawigacji
Dotychczas z aplikacji skorzystało prawie 8 tys. osób, które przejechały ponad 8,7 mln km. Ostrożniejsi na drogach kierowcy uzyskali średnio 560 zł premii.
Śpiewająca reklama
Nowa reklama, podobnie jak poprzednie, została utrzymana w stylistyce przebojów muzycznych, które zostały specjalnie zaaranżowane na potrzeby ubezpieczyciela. Tym razem widzowie mogą usłyszeć przebój zespołu Roxette pt.: „Sleeping in my car”.
Źródło: www.link4.pl