LINK4 udostępniło dla swoich agentów nowy kalkulator komunikacyjny, który dzięki połączeniu z bazami CEPiK i Ubezpieczeniowego Funduszu Gwarancyjnego umożliwia szybkie wyliczenie oferty. Wystarczy wprowadzić trzy parametry, aby na jednym ekranie otrzymać porównanie cen OC, Smart Casco i AC.
Nowy kalkulator komunikacyjny dla agentów
LINK4 poinformowało o wprowadzeniu nowego kalkulatora komunikacyjnego. Jak możemy przeczytać, narzędzie powstało w oparciu o doświadczenia zebrane wśród agentów i zewnętrzne źródła. CEPiK to państwowy system informatyczny, który obejmuje Centralną Ewidencję Kierowców (CEK) oraz Centralną Ewidencję Pojazdów (CEP). System ten gromadzi między innymi, dane o pojazdach i ich właścicielach oraz o kierowcach.
– Cały czas wprowadzamy innowacje zgodne z naszą wizją, że ubezpieczenia powinny być proste. Nowy kalkulator, który właśnie oddajemy w ręce agentów, to wspólna praca ekspertów z wielu obszarów, m.in. IT, Sprzedaży Agencyjnej, Strategii Ubezpieczeniowej, a także Centrum Zarządzania Procesami Ofertowymi. Jego głównym celem było maksymalne skrócenie drogi, jaką musi pokonać agent, by poznać cenę polisy dla klienta. Bardzo nas cieszy, że nasi Partnerzy widzą zmiany i oceniają je pozytywnie – mówi Mikołaj Ciaś, wiceprezes zarządu LINK4.
Szybkie wyliczenie oferty
Z opublikowanych informacji wynika, że agenci mogą wyliczyć ofertę wpisując jedynie trzy paramenty, takie jak numer rejestracyjny auta, numer PESEL, sposób użytkowania pojazdu.
– Integracja z CEPiK to duże ułatwienie nie tylko dla agentów i klientów, ale także dla ubezpieczyciela, bo pozyskanie w szybki sposób tych informacji z centralnych baz danych jest kluczowym elementem odpowiedniej oceny ryzyka i kalkulacji składki. Przygotowujemy już kolejne funkcjonalności w Strefie Agenta, bo zdajemy sobie sprawę, jak bardzo takie narzędzia ułatwiają pracę naszym Partnerom. Tym bardziej jesteśmy zadowoleni z opinii, jakie agenci wyrażają nie tylko w badaniu satysfakcji, ale też na webinarach szkoleniowych, które dla nich organizujemy – podkreśla Katarzyna Wojdyła, członek zarządu LINK4.
Co więcej, kalkulator komunikacyjny w Strefie Agenta zmienił się także wizualnie. Przebudowano całkowicie ekran składki, a także rozszerzono proces identyfikacji klienta i pojazdu. Eksperci ubezpieczyciela od UX (user experience) zadbali o to, aby korzystanie z kalkulatora było proste i intuicyjne. Dzięki wprowadzonym zmianiom narzędzie zyskało nowoczesny wygląd, który wyróżnia się wśród konkurencji.
Wsparcie dla agentów ubezpieczeniowych
Platforma obsługowo-sprzedażowa dla agentów współpracujących z LINK4 pozwala pośrednikom szybko wyliczyć polisę komunikacyjną i przekazać dokumenty polisowe. Ubezpieczyciel wspiera agentów także poprzez specjalną infolinię – to tam można otrzymać pomoc w rozwiązywaniu problemów z obsługą techniczną oraz potrzebne informacje o produktach.
– Niewątpliwie ostatnia zmiana kalkulatora LINK4 spodoba się agentom. Nowy kalkulator jest prosty w obsłudze i bardzo szybko można spolisować ofertę, co z pewnością przyczyni się do zwiększenia sprzedaży. Patrząc okiem młodego agenta, wiem jak duże znaczenie ma przejrzystość programu i dobry kontakt z menadżerem. Ta niezwykle pozytywna zmiana sprawia, że z przyjemnością liczę nowe oferty. Duże brawa! – ocenia współpracująca z LINK4 agentka Katarzyna Kalińska.
Źródło: LINK4