Od 1 czerwca br. Łukasz Bąbol obejmie stanowisko dyrektora departamentu sprzedaży sieci własnej TUiR Allianz Polska S.A. Został wybrany w procesie rekrutacji, przeprowadzonej po podjęciu decyzji o rozdzieleniu zarządzania siecią wyłączną i zarządzania relacjami z multiagencjami w ramach majątkowej spółki Allianz.

Łukasz Bąbol jest związany z Allianz Polska od 8 lat. Przez ostatnie 3 lata odpowiadał za zarządzanie masowymi produktami majątkowymi oraz ich rozwojem, a także oceną ryzyka. Wcześniej zarządzał produktami życiowymi i zdrowotnymi, jak również odpowiadał za rozwój narzędzi sprzedażowych. Jego doświadczenie zawodowe obejmuje też wdrażanie nowych rozwiązań produktowych i rozwój procesów sprzedażowo-obsługowych dla pośredników w Proamie (2011-2016) i Liberty Direct (2008-2011). Jest absolwentem Uczelni Łazarskiego w Warszawie.

– Mam dużą satysfakcję, że Łukasz Bąbol wykorzysta swoje dotychczasowe doświadczenia i znajomość Allianz do zarządzania i rozwijania sieci agentów wyłącznych. Życzymy mu wielu sukcesów i dużo satysfakcji. Bardzo sprawnie przechodzimy od słów do czynów jeśli chodzi o nowy model zarządzania  sprzedażą agencyjną. Naszym wspólnym celem jest konsekwentne wzmacnianie pozycji na rynku majątkowym – mówi Adam Moczydłowski, członek zarządu TUiR Allianz Polska.