W najnowszej wersji aplikacji mobilnej PKO BP pod nazwą IKO bank oferuje polisę pod nazwą „Moje Podróże 24”. To trzeci produkt ochronny oferowany przez PKO Ubezpieczenia w pakiecie „Ubezpieczeń dobrze dobranych”.
Produkt „Moje Podróże24”, umożliwia ubezpieczenie na podróż w kraju lub za granicę
Oprócz standardowej pomocy w zakresie kosztów leczenia i ubezpieczenia assistance, NNW oraz OC, klienci otrzymują pomoc w zaostrzeniach lub powikłaniach chorób przewlekłych. W rozszerzonym zakresie można m.in. zabezpieczyć się na wypadek rezygnacji lub skrócenia czasu wyjazdu. Klient otrzyma 10% zniżki, jeśli wśród ubezpieczonych jest co najmniej jedna osoba dorosła i jedno dziecko w wieku do lat 20 lub jeśli posiada Kartę Dużej Rodziny. Z Europejską Kartą Ubezpieczenia Zdrowotnego (EKUZ) zniżka przy zakupie polisy wyniesie 30%. Przy posiadaniu wszystkich aktualnych kart zniżkowych można skorzystać z każdego z bonusów.
Ubezpieczenie dostępne cała dobę
Sławomir Łopalewski, prezes PKO Ubezpieczenia wylicza zalety produktu: „Pod marką PKO Ubezpieczenia obsługujemy już ponad 1 mln klientów Nieustannie staramy się rozpoznawać potrzeby i oczekiwania klientów, stąd w naszej ofercie „Ubezpieczenia dobrze dobrane” – produkty elastyczne, w dobrej cenie i dostępne 24 godziny na dobę on-line. Nasze ubezpieczenia można kupić w serwisie transakcyjnym PKO Banku Polskiego oraz w aplikacji mobilnej IKO, co jest naturalnym krokiem w kierunku poszerzania dostępności naszej oferty”.
Ubezpieczenie „Moje Podróże24” w serwisie internetowym iPKO i aplikacji mobilnej IKO jest oferowane przez PKO TU i skierowane do posiadaczy ROR w PKO BP mających dostęp do tych serwisów.
Źródło: www.pkobp.pl