Nowa propozycja spółki PKO Ubezpieczenia obejmuje polisy finansowe, oraz wypadkowe do pożyczki gotówkowej i produktów hipotecznych. W ofercie firmy znajdują się również ubezpieczenia mienia i nieruchomości, assistance domowe, oraz OC w życiu prywatnym.

Wprowadzone rozwiązania są adresowane do klientów indywidualnych zawierających umowę pożyczki oraz zawierających umowę kredytu lub pożyczki hipotecznej w PKO Banku Polskim lub PKO Banku Hipotecznym. Sławomir Łopalewski, prezes PKO Ubezpieczenia dodaje: „Rozwój oferty o kolejne ubezpieczenia powiązane z produktami bankowymi to dalszy krok do wzmocnienia naszej pozycji w segmencie bancassurance. Naszym założeniem jest dostarczanie elastycznych rozwiązań w pełni komplementarnych do oferty PKO Banku Polskiego. Dzięki zróżnicowanej gamie produktów oraz ich wielokanałowej dystrybucji i ścisłej współpracy z Grupą PKO Banku Polskiego chcemy znaleźć się w czołówce największych firm ubezpieczeniowych w Polsce. Przewidujemy, że już w tym roku PKO Ubezpieczenia zwiększy przypis o 26 proc., co pozwoli na zwiększenie naszych udziałów rynkowych do ponad 10 procent”.

Ubezpieczenia do pożyczki gotówkowej i produktów hipotecznych przewidują szeroki zakres ochrony, zapewniając wypłatę świadczenia w przypadku utraty źródła dochodu przez ubezpieczonego lub jego inwalidztwa powstałego w następstwie nieszczęśliwego wypadku. Jednocześnie klienci zaciągający kredyt hipoteczny mogą liczyć na dodatkowe rozszerzenie ochrony o ryzyko leczenia szpitalnego.
Nowo wprowadzone ubezpieczenie mienia zapewnia kompleksową ochronę w zakresie którego uwzględniono ubezpieczenie budynków i lokali mieszkalnych, w tym nieruchomości w budowie, elementów stałych, pomieszczeń przynależnych, takich jak piwnica czy strych, domku letniskowego, budynków i pomieszczeń garażowych oraz obiektów małej architektury. Kredytobiorcy i pożyczkobiorcy jednocześnie mogą zdecydować się na ubezpieczenie ruchomości domowych, ubezpieczenie odpowiedzialności cywilnej w życiu prywatnym oraz ubezpieczenie assistance. PKO Ubezpieczenia stale rozwija wachlarz produktów dedykowanych klientom indywidualnym. W ofercie spółki majątkowej znajduje się już ubezpieczenie do kart kredytowych, które wprowadzono do sprzedaży wraz z początkiem bieżącego roku.
 
Cele biznesowe firmy zakładają w kolejnych miesiącach dalszy rozwój oferty, zakładających odgrywanie roli głównego dostawcy produktów ubezpieczeniowych do PKO Banku Polskiego i zdobywania nowych klientów. Do końca 2016 roku spółka planuje poszerzyć grono klientów do około 1 miliona i osiągnąć dwucyfrową dynamikę wzrostu.
 
Źródło: www.pkoubezpieczenia.pl