Rozpoczęła się kampania kinowa Allianz Polska, której celem jest promocja ubezpieczeń na życie i zdrowie oraz wzmocnienie wizerunku marki. Działania reklamowe obejmą sieci: Multikino i Kinads oraz warszawski KinoGram. Kampania potrwa do 19 grudnia.
Nasze kampanie promujące życie i zdrowie – w internecie i… w kinie
Głównym elementem kampanii jest 30-sekundowy spot reklamowy „Posłuchaj głosu serca”,
w którym zamieszczony jest kod QR prowadzący do specjalnej strony kampanii. Jej założeniem jest zwiększenie rozpoznawalności naszej marki w obszarze ubezpieczeń na życie i zdrowie oraz wsparcie sprzedaży.
– Kontynuujemy bardzo dobrze przyjętą kampanię z początku roku, która zachęca do wzajemnej troski o siebie i o zdrowie, do profilaktyki i… wyboru dobrego ubezpieczenia na życie i zdrowie. Wracamy do tej kampanii w przedświątecznej atmosferze, która sprzyja skupieniu się na naszych najbliższych, okazaniu im więcej uwagi. Liczymy, że dzięki magii kina nasz spot trafi do serc Polek i Polaków – mówi Michał Podogrodzki, dyrektor Departamentu Market Management, Komunikacji i PR w Allianz Polska.
Ponad 300 kin, blisko 700 ekranów
Reklama będzie wyświetlona na blisko 700 ekranach, w ponad 300 kinach:
- sieci Multikino, obecnej w dużych miastach
- sieci Kinads, popularnej w mniejszych miejscowościach
- w KinoGramie, czyli warszawskim kinie premium.
W ponad 45 kinach sieci Multikino będą ją wspierać dodatkowe nośniki elektroniczne.
Koncept kreatywny przygotowała agencja Plej, a za zakup mediów do kampanii w kinach odpowiada dom mediowy Mindshare.