PZU rozpoczął kampanię, która ma za zadanie promować wizerunek marki wśród profesjonalistów. Ubezpieczyciel pokazuje w niej, że jest atrakcyjnym miejscem do pracy dla osób o różnym stażu pracy w rozlicznych obszarach biznesowych. 

PZU – atrakcyjny pracodawca 

Największy polski ubezpieczyciel pod hasłem „PZU – pasujemy profesjonalistom” ruszył z nową kampanią. Jej celem jest wzmacnianie wizerunku PZU jako atrakcyjnego pracodawcy dla profesjonalistów o różnych kompetencjach w wielu obszarach biznesowych. Wyróżnikami firmy jest możliwość wykorzystania i rozwijania  kompetencji zawodowych, przyjazne środowisko i opcja pracy w modelu hybrydowym, pozytywna atmosfera i praca w zgranych zespołach, które korzystają z potencjału różnorodności kilku pokoleń pracowników. 

– Zależy nam, by do drużyny rynkowego lidera dołączali najlepsi eksperci. W naszej kampanii pokazujemy, dlaczego jesteśmy pracodawcą, z którym warto się związać. Oferujemy stabilność, jaką daje praca w uznanej organizacji, oraz wiele możliwości rozwoju i działania na szeroką skalę. Zapraszamy do współpracy profesjonalistów w różnym wieku, którzy cenią przyjazne środowisko, w którym mogą na co dzień realizować swoje pasje i wykorzystywać umiejętności. PZU jest miejscem dobrych relacji – mówi Anna Wardecka, dyrektor zarządzająca ds. HR w Grupie PZU. 

Nowa kampania PZU 

Nowa kampania skierowana jest do profesjonalistów o zróżnicowanym stażu pracy i specjalizacjach związanych z obszarami biznesowymi PZU, w tym przede wszystkim: ubezpieczeniami, finansami, analityką danych, sprzedażą, IT oraz obsługą klienta. 

Z opublikowanych informacji wynika, że działania promocyjne wystartowały 14 października i potrwają do 7 grudnia. Będą one realizowane w kanale digital – obejmą m.in. media społecznościowe i popularne portale rekrutacyjne. Planowane są również działania mailingowe. Przygotowana przez PZU kampania zakłada także emisję reklam Digital Out Of Home na nośnikach umiejscowionych na peronach drugiej linii warszawskiego metra. Za współpracę przy opracowaniu kreacji i przy produkcji odpowiadała agencja If Nation. 

– W kampanii „PZU – pasujemy profesjonalistom” postawiliśmy na takie działania, które trafiają do odbiorców kontekstowo. W przygotowanym przez nas spocie wideo kładziemy nacisk na nasze kluczowe wyróżniki pracy w PZU. Szczególnie podkreślamy to, że w naszej firmie pracują pozytywni ludzie, tworzący przyjazną atmosferę – tłumaczy Marta Strzyżewska, dyrektor zarządzająca ds. marketingu i zaangażowań społecznych w Grupie PZU. 

O korzyściach jakie wynikają z pracy w PZU, a także o aktualnych ofertach pracy można przeczytać na stronie kampanii www.pzu.pl/kariera

PZU doceniane przez ekspertów 

Warto podkreślić, że PZU doceniane jest przez niezależnych ekspertów. Jakiś czas temu firma została po raz kolejny wyróżniona nagrodą Friendly Workplace, która jest przyznawana przez redakcję MarkaPracodawcy.pl. Program promuje firmy z nowoczesnym podejściem do polityki personalnej i rozwoju pracowników. Ubezpieczyciel został doceniony przede wszystkim za: nowoczesne standardy w obszarze relacji z pracownikami promowanie kultury otwartego, włączającego i angażującego środowiska pracy, poszanowanie strefy work-life balance, aktywne działania na rzecz ochrony zdrowia i dobrostanu pracowników różnorodność programów i projektów rozwojowych. 

Źródło: PZU SA