17 października pod hasłem „PZU – pasujemy profesjonalistom” wystartowała nowa kampania employer brandingowa największego polskiego ubezpieczyciela. Prowadzone w jej ramach działania mają przede wszystkim umacniać pozycję firmy na rynku pracy.
Nowa kampania PZU oparta jest o dwa spoty poruszające kwestię tego, jak ważne dla każdego profesjonalisty jest znalezienie odpowiedniego dla siebie miejsca do rozwoju zawodowego. Takiego, w którym uda się połączyć wykonywane obowiązki ze swoimi zainteresowaniami, umiejętnościami i oczekiwaniami.
– Zależy nam na przyciąganiu do PZU najlepszych ekspertów z rynku. Chcemy, aby wiedzieli co oferujemy jako pracodawca i że jest to atrakcyjna oferta – mówi Anna Wardecka, dyrektor zarządzający ds. HR w Grupie PZU.
Ubezpieczyciel podkreśla, że jako część największej grupy finansowo-ubezpieczeniowej w Europie Środkowo-Wschodniej ułatwia ekspertom różnych dziedzin biznesu znalezienie pracy, która będzie najlepiej dopasowana do ich kompetencji. Jest to możliwe m.in. dzięki bardzo dużej skali działania firmy, różnorodnym (także pokoleniowo) zespołom i atmosferze sprzyjającej współpracy. Co więcej, również dzięki poczuciu wpływu i sensu wykonywanej pracy, bo na końcu wszystkich działań pracowników PZU jest zawsze bezpieczeństwo i zdrowie klientów firmy.
Kampania „PZU – pasujemy profesjonalistom” skierowana jest do aktywnych zawodowo profesjonalistów o zróżnicowanym stażu pracy i specjalizacjach związanych z obszarami biznesowymi PZU, w tym m.in. z szeroko pojętymi: ubezpieczeniami, finansami, analityką danych, IT, sprzedażą oraz obsługą klienta.
– Dzięki mocno ugruntowanej pozycji rynkowej zatrudnienie w PZU daje poczucie bezpieczeństwa i stabilizacji, ale w żadnym wypadku nie oznacza to zawodowej stagnacji – wręcz przeciwnie. W naszej firmie wdrażamy innowacyjne rozwiązania i realizujemy międzyobszarowe projekty, co daje duże pole do popisu w zakresie wykorzystania i rozwoju swoich kompetencji. Jednocześnie dbamy o przyjazną kulturę organizacyjną, w której tworzenie staramy się angażować naszych pracowników. To ważne, bo wiemy jak wielu z nas ceni dobrą atmosferę w pracy – podkreśla Anna Wardecka.
Jak możemy przeczytać działania marketingowe zakończą się w pierwszej połowie grudnia i zostaną w całości zrealizowana w kanale digital. Kampania PZU jest prowadzona w mediach społecznościowych, popularnych wyszukiwarkach internetowych i rozpoznawalnych portalach rekrutacyjnych. Co ciekawe, zaplanowano również działania mailingowe. Osoby zainteresowane opublikowanymi treściami będą kierowane na stronę pzu.pl/kariera, gdzie poza aktualnymi ofertami pracy znajdują się obszerne informacje o możliwościach rozwoju zawodowego w ramach PZU. Na stronie można również znaleźć spoty kampanijne, które częściowo były nagrywane w przestrzeni biurowej Centrali PZU przy Rondzie Ignacego Daszyńskiego 4 w Warszawie.
– Działania employer brandingowe PZU są bardzo konsekwentne. Od wielu lat docieramy do naszych odbiorców z komunikatem, że wbrew stereotypom, praca w ubezpieczeniach jest ciekawa, rozwojowa i może być źródłem dużej satysfakcji zawodowej(…) Mam nadzieję, że tegoroczna odsłona naszych starań zachęci wiele osób, do tego by rozpocząć pracę właśnie w PZU – mówi Łukasz Turkowski, dyrektor zarządzający ds. Marketingu, Sponsoringu i Prewencji.
Źródło: PZU SA
Po kilku latach względnego spokoju temat ubezpieczeń elektroniki znów wraca na biurka ekspertów Rzecznika Finansowego.…
Nowy raport PKO Ubezpieczenia „Na wszelki wypadek” pokazuje, że niemal połowa dorosłych Polaków nie czuje…
Z danych SALTUS Ubezpieczenia wynika, że w 2025 roku przeciętny Polak skorzystał z 13,7 prywatnych…
Prudential rozpoczął współpracę z Grupą LUX MED wprowadzając na rynek ubezpieczenie Twoja Hospitalizacja. Produkt daje klientom szybki…
Firmy coraz częściej szukają benefitów, które realnie wzmacniają poczucie bezpieczeństwa zespołów. Ubezpieczenie grupowe „Puls” od InterRisk łączy ochronę zdrowia,…
Zgłoszenie szkody komunikacyjnej przez aplikację mObywatel staje się realną alternatywą dla tradycyjnych kanałów. Dane PZU pokazują wyraźnie,…