Ponad 180 mobilnych rzeczoznawców ERGO Hestii każdego roku w drodze do klientów pokonuje 6 milionów kilometrów. W tym miesiącu flota „Pomocy ubezpieczeniowej ERGO Hestii” zostanie zmieniona na samochody hybrydowe. Wymiana pojazdów rzeczoznawców mobilnych jest kolejnym etapem realizacji strategii zrównoważonego rozwoju.
Sopockie Towarzystwo Ubezpieczeń ERGO Hestia jeszcze w tym miesiącu wyposaży wszystkich swoich rzeczoznawców mobilnych w auta z napędem hybrydowym – Toyota Auris Hybrid. Tym samym będzie to najnowocześniejsza i najbardziej przyjazna dla środowiska flota samochodów używanych przez rzeczoznawców ubezpieczeniowych w Polsce.
Mirosław Krzewiński, z-ca dyrektora Biura Likwidacji Szkód ERGO Hestii, ds. Mobilnej Obsługi Szkód dodaje: „ERGO Hestia od lat utożsamiana jest z innowacyjnymi rozwiązaniami. Z wprowadzenia tego rozwiązania cieszymy się szczególnie, ponieważ ze względu na skalę będzie mieć zauważalny wpływ na ochronę środowiska naturalnego. Wprowadzenie do floty nowoczesnych samochodów hybrydowych spowoduje spadek emisji samego dwutlenku węgla o ponad 250 ton każdego roku”.
Mobilni rzeczoznawcy ERGO Hestii w całym kraju odwiedzają klientów w dowolnym miejscu dokonując oceny technicznej uszkodzonego mienia i przy prostych szkodach mogą od ręki podjąć decyzję o wypłacie odszkodowania.
W zakresie transportu ERGO Hestia od lat z konsekwencją wdraża projekty, które wpływają na poprawę środowiska. Jednym z ich z nich jest platforma carpoolingową, która ułatwia pracownikom wspólne dojazdy do pracy. Metoda ta pozwala nie tylko zmniejszyć uciążliwy wpływ na środowisko, ale również ograniczyć ilość potrzebnych miejsc parkingowych w bezpośrednim otoczeniu firmy. Jak dodaje Krzewiński: „Dla pracowników dojeżdżających do firmy rowerami otworzyliśmy specjalny parking, wyposażony w szatnie i prysznice a każdy z rowerzystów otrzymuje od nas bezpłatny obiad. Badania potwierdzają, że klienci ERGO Hestii polecają likwidację szkód w naszym towarzystwie dwukrotnie częściej niż klienci innych firm ubezpieczeniowych. Jakość likwidacji ERGO Hestii doceniają też fachowcy”.
Przypomnijmy, że dwa lata z rzędu, w roku 2014 i 2015, firma uzyskała najwyższą ocenę w badaniu satysfakcji pracowników serwisów ze współpracy z ubezpieczycielami – „Złoty Zderzak”. Pierwsi rzeczoznawcy już otrzymali nowe samochody.
Źródło: www.ergohestia.pl