Allianz Online to serwis dedykowany sprzedaży bezpośredniej. Klienci Allianz mają teraz możliwość zakupu ubezpieczenia komunikacyjnego OC, AC, NNW, Assistance, ubezpieczenie szyb i ochronę prawną w sieci. Polska jest pierwszym krajem, w którym została wdrożona regionalna platforma e-commerce.
Allianz Online to serwis dedykowany sprzedaży bezpośredniej, oferujący najpopularniejsze ubezpieczenia auta: OC, AC, NNW, Assistance, ubezpieczenie szyb i ochronę prawną. Marcin Warszewski, Dyrektor Zarządzający Regionalnego Centrum ds. Sprzedaży Bezpośredniej Allianz wyjaśnia: „Zwiększa się grupa klientów, którzy poszukują informacji i chcą kupować ubezpieczenia w Internecie. Wprowadzając Allianz Online i nową ofertę produktową chcemy zwiększyć nasz udział w tym segmencie rynku”.
Oferta skierowana do osób przyzwyczajonych do zakupu w sieci
Oferta w ramach Allianz Online została przygotowana tak, aby w pełni odpowiadać na potrzeby i oczekiwania osób przyzwyczajonych do zakupów w sieci. Skorzystać z niej mogą osoby fizyczne, oraz małe firmy, posiadające pojazdy osobowe i dostawcze. Klienci korzystający z tego serwisu będą mieli dostęp do nowych, dedykowanych dla nich produktów. Są to m.in.:
- Auto Casco w formule ubezpieczenia od wszystkich ryzyk, z możliwością naprawy samochodu w warsztacie ASO lub w jednym z ponad 100 warsztatów partnerskich Allianz
- Nowy wariant ekonomiczny Auto Casco Gotówka
- Ubezpieczenie od pożaru i kradzieży
- Ubezpieczenie od następstw nieszczęśliwych wypadków z potrójną sumą ubezpieczenia w przypadku śmierci kierowcy
- Ubezpieczenie assistance – pomoc drogowa w kilku wariantach
- Ochrona prawna obejmująca porady prawne i pokrycie kosztów adwokata oraz kosztów sądowych.
Możliwość zgłoszenia szkody przez formularz internetowy
Przy pomocy mobilnych aplikacji uzyskamy informacje o wycenie szkody, a także o możliwości otrzymania wypłaty odszkodowania: „Jednym z kluczowych elementów strategii Allianz na świecie i w Polsce jest digitalizacja. Wdrożenie nowej platformy sprzedaży w Internecie to część realizacji tej strategii i odpowiedź na zmieniające się potrzeby klientów”– podkreśla Marcin Warszewski.
Źródło: www.allianz.pl