UNIQA nawiązała współpracę z firmą EURO-net, właścicielem sieci RTV EURO AGD. Ubezpieczyciel zaoferuje klientom elektromarketu dodatkową ochronę ubezpieczeniową na okres od roku do nawet pięciu lat, w zależności od kategorii zakupionego sprzętu. 

Ubezpieczenie sprzętu zakupionego w sieci RTV EURO AGD 

Od listopada klienci sklepów RTV EURO AGD mogą uzupełnić gwarancję producenta o dodatkową ochronę ubezpieczeniową zakupionych urządzeń RTV i artykułów gospodarstwa domowego. Oferowany przez ubezpieczyciela zakres ochrony obejmuje awarię sprzętu, nieumyślne uszkodzenie, kradzież z włamaniem oraz rabunek. Klienci mogą także ubezpieczyć ekrany telefonów lub tabletów, a także drony i urządzenia transportu osobistego (UTO), czyli m.in. elektryczne hulajnogi. 

– Sprzęty kuchenne, wyposażenia domowego czy elektronika są w codziennym użytku i oczekujemy od nich pełnej niezawodności. Nie wszystkie zdarzenia jesteśmy w stanie przewidzieć, dlatego oferujemy ubezpieczenie, które odpowiada na najczęściej występujące ryzyka, z okresem ochrony w kilku wariantach. Cieszymy się, że doświadczenia klientów możemy budować wspólnie z wiarygodnym partnerem, jakim niewątpliwie jest RTV EURO AGD – wyjaśnia Marta Domańska-Trzaskoma, dyrektor ds. rozwoju sprzedaży w UNIQA. 

Zakres ochrony dostosowany do potrzeb 

Z opublikowanych informacji wynika, że w przypadku płatności jednorazowej za ubezpieczenie, klient może wybrać wariant ochrony w zależności od zakupionego sprzętu na okres 3 lub 5 lat ochrony. Z kolei ekrany smartfonów i tabletów można ubezpieczyć na rok lub dwa lata. 

– Oferta, którą zapewnia UNIQA, jest elastyczna, dzięki czemu nasi klienci mogą wybrać zakres ochrony dostosowany do ich potrzeb. Dobre doświadczenia w procesie zakupu są dla nas kluczowe, ale równie mocno zależy nam, by klienci czuli się zaopiekowani także na etapie posprzedażowym i by wiedzieli, że dzięki naszym partnerom mogą liczyć na wsparcie, gdy spotka ich jakieś przykre zdarzenie. Szczególnie, że ubezpieczenie z zakresem all-risk, obejmującym niemal wszystkie zdarzenia, z kilkoma wyłączeniami, jak np. celowe uszkodzenie – podkreśla Artur Binkowski, dyrektor ds. ubezpieczeń i usług dodanych z RTV EURO AGD. 

Likwidacja szkody po stronie INNSE 

W przypadku wystąpienia szkody likwidację przeprowadzi insurtech INNSE dostarczający platformę do zarządzania procesem likwidacji szkód, naprawy sprzętu, obsługi klienta, rozliczeń, płatności oraz raportowania. 

– W INNSE kładziemy nacisk na rozwój technologiczny, dlatego wykorzystując najnowsze rozwiązania, zapewniamy automatyzację procesów obsługowych, udostępniamy klientom i partnerom biznesowym kanały dostępu zaprojektowane zgodnie z najnowszymi trendami dotyczącymi użyteczności rozwiązań, co przekłada się na maksymalizację satysfakcji obsługiwanych przez nas klientów – wyjaśnia Bartłomiej Jóźwiak, CEO INNSE. 

Przypominamy, że RTV EURO AGD to polska sieć detaliczna, która aktualnie posiada 327 sklepów stacjonarnych w 220 miejscowościach w całej Polsce oraz sklep Internetowy euro.com.pl. 

Źródło: UNIQA