„Powered by PUMA, Protected by InterRisk” to hasło wspólnej kampanii co-brandingowej marki PUMA i InterRisk. Jej zadaniem jest wspieranie Adrianny Sułek-Schubert, polskiej lekkoatletki specjalizującej się w wielobojach, która przygotowuje się do igrzysk w Paryżu. 

PUMA i InterRisk – nowa współpraca 

PUMA i InterRisk w ramach współpracy wspierają Adriannę Sułek-Schubert, halową wicemistrzynię świata w pięcioboju, wicemistrzynię Europy w siedmioboju oraz wielokrotną mistrzynię Polski. Hasło wspólnej kampanii „Powered by Puma, Protected by InterRisk” ma zwracać uwagę na potencjał obu marek w kontekście sportowych wyzwań. Z opublikowanych informacji wynika, że komunikacja marketingowa skupia się wokół Ady Sułek-Schubert i jest prowadzona w social mediach. 

– Nowa inicjatywa to wyraz naszego nieustającego wsparcia dla Ady, która w ubiegłym roku została naszą Ambasadorką. Liczymy, że poprzez aktywności  zaplanowane w mediach społecznościowych napędzimy ją z mocą PUMY do działania, dodając zarazem motywacji podczas ciężkich treningów i dopingując do sportowych zmagań podczas tegorocznych zawodów w Paryżu – stwierdził Daniel Kaliszuk, członek zarządu InterRisk. 

Przygotowania do występu w Paryżu 

Warto nadmienić, że Ada Sułek-Schubert na początku tego roku została mamą. Lekkoatletka nie zrezygnowała jednak ze swoich marzeń i podjęła wyzwanie pogodzenia nowych obowiązków z przygotowaniami do występu w Paryżu. Już w czerwcu wystartowała w Memoriale Ireny Szewińskiej, który jest zaliczany do World Athletics Continental Tour Gold Światowej Federacji Lekkiej Atletyki. W wydarzeniu wzięło udział wielu znakomitych polskich lekkoatletów, którzy budują swoją formę na paryskie zawody. Ambasadorka InterRisk wówczas zaprezentowała się w świetnej kondycji – był to jej pierwszy start po narodzinach dziecka. W biegu na 100 m przez płotki uzyskała wynik 13.83, zaś w skoku wzwyż 1.79. 

– Udział w zawodach w Paryżu to ogromna motywacja dla każdego sportowca do wielogodzinnych treningów, w drodze po jak najlepszy wynik. Za mną wiele miesięcy intensywnych przygotowań i determinacji. Z pewnością dam z siebie wszystko! – powiedziała Adrianna Sułek-Schubert, Ambasadorka InterRisk. 

Dodatkowe wsparcie 

Z pewnością powrót do formy oraz łączenie opieki nad synkiem z intensywnymi treningami wymagają od Adrianny wiele wysiłku i wyrzeczeń. 

– W tym pełnym wyzwań czasie na pewno przyda się naszej Ambasadorce  wsparcie – im więcej motywacji, tym lepiej. I tu zadanie dla nas, partnerów Ady, którzy towarzyszą jej w realizacji wielkiego marzenia – dodał Daniel Kaliszuk. 

– Do igrzysk w Paryżu pozostało już niewiele czasu. W Bydgoszczy podczas 6. Memoriału Ireny Szewińskiej mieliśmy przedsmak sportowych zmagań. Znakomite wyniki na bieżni i w kole do rzutu kulą. Padły rekordy mityngu, co pokazuje, że turniej jest w grupie Mityngów Gold. Najbardziej cieszył występ Adrianny Sułek-Schubert, która w rozmowie potwierdziła, że jest na właściwej drodze w przygotowaniach do igrzysk w Paryżu – powiedział Jan Grzela, dyrektor Oddziału InterRisk w Bydgoszczy i pasjonat sportu. 

Źródło: InterRisk TU S.A. Vienna Insurance Group