Generali Polska, jako pierwszy ubezpieczyciel na rynku, uruchamia platformę eShop – wirtualne biuro agenta. Narzędzie to pozwala klientom na samodzielną konfigurację i zakup polis ubezpieczeniowych on-line.
Generali wdraża eShop
Generali Polska, jako pierwszy ubezpieczyciel wdrożył eShop. Rozwiązanie to umożliwia agentom zakładanie własnych, spersonalizowanych sklepów internetowych, które pełnią funkcję wirtualnych biur sprzedaży. Produkty dostępne w ramach nowego narzędzia będą zależne od umowy zawartej między danym agentem a Generali, a zatem gama ubezpieczeń może obejmować między innymi polisy komunikacyjne, mieszkaniowe, podróżne, assistance i NNW oraz polisy na życie. Intuicyjny interfejs pozwala w łatwy sposób porównać dostępne warianty, wybrać najlepsze rozwiązanie i szybko zawrzeć umowę – a wszystko to w dogodnym dla klienta momencie.
– Agenci zyskują nowe narzędzie, które ułatwi dotarcie do szerszej grupy klientów, tych bardziej cyfrowych. Wystarczy, aby klient wybrał na stronie pośrednika potrzebne mu ubezpieczenie i dalej postępował zgodnie ze wskazówkami. Proces wyboru ubezpieczenia jest bardzo przejrzysty i przyjazny dla klienta. Użytkownik otrzymuje jasne i zrozumiałe wyjaśnienia dotyczące dostępnych produktów, a dodatkowe definicje pomagają mu lepiej zrozumieć szczegóły oferty. Dzięki temu każdy klient może łatwo dopasować zakres polisy do swoich indywidualnych potrzeb i ryzyk, na które jest narażony. Co więcej, proces zakupu można w dowolnym momencie przerwać, aby później dokończyć go razem z agentem, który – dzięki systemowi – widzi dokładnie, na jakim etapie zakończył klient. To wszystko zapewnia pełne wsparcie i komfort wyboru – mówi Angelika Pietrzyk-Paczosa, Dyrektor Departamentu Rozwoju Biznesu Detalicznego w Generali Polska.
Nowe narzędzie do sprzedaży ubezpieczeń
Dzięki temu, że nowa platforma jest w pełni responsywna i dostosowana do działania na komputerach i urządzeniach mobilnych klienci mogą wygodnie zawierać polisy z każdego miejsca, na dowolnych urządzeniu, które ma dostęp do Internetu.
– Agent, który korzysta z eShop, zyskuje narzędzie do sprzedaży, które pozwala na efektywniejsze zarządzanie relacjami z klientami, a także swoja wizytówkę w sieci pod marką Generali. Klientom natomiast dajemy dostęp do elastycznego portalu i możliwość decydowania kiedy i gdzie poświęcą czas na wybór ubezpieczenia, czy chociażby analizę dostępnych opcji lub dyskusje z rodziną – mówi Krzemińska Agnieszka, Menedżer Działu Wdrożeń i Projektów, Departament Rozwoju Biznesu Detalicznego.
Co istotne, Generali generuje specjalne, indywidualne kody dla pośredników. Dzięki temu klient, zawierając umowę ubezpieczenie bezpośrednio przez stronę www Generali może podać kod agenta, dzięki czemu sprzedaż zostanie rozliczona tak samo jak ubezpieczenie zawarte przez eShop.
Wsparcie technologiczne i stała aktualizacja
Ubezpieczyciel w ramach nowego rozwiązania zapewnia także stały dostęp do aktualnych materiałów marketingowych, które wspierają sprzedaż. Co istotne, agenci mogą również weryfikować swoje wyniki sprzedażowe w czasie rzeczywistym za pośrednictwem portalu sprzedażowego. Generali gwarantuje też kompleksowe wsparcie technologiczne eShopu, które obejmuje jego utrzymanie, regularne aktualizacje oraz bezpieczeństwo transakcji. Odpowiada także za wsparcie użytkowników poprzez szkolenia oraz pomoc techniczną. Jak możemy przeczytać, proces rejestracji wirtualnego biura przez pośrednika jest prosty i trwa krócej niż 3 minuty. Dla agentów udostępniono też serwis informatyczny, który pomaga zintegrować aplikację sprzedażową partnera z towarzystwem.
Źródło: Generali Polska