Coraz więcej przedsiębiorstw z sektora MSP inwestuje w benefity zdrowotne, które realnie zwiększają komfort życia zatrudnionych. Odpowiedzią na te potrzeby jest grupowe ubezpieczenie zdrowotne Generali, oferujące między innymi szybki dostęp do lekarzy bez skierowań czy też możliwość objęcia ochroną członków rodziny. Co istotne, ubezpieczyciel nie stosuje karencji.
Elastyczna oferta ubezpieczeniowa dla firm
Z opublikowanych informacji wynika, że ubezpieczenie zdrowotne Generali przeznaczone jest dla przedsiębiorstw zatrudniających co najmniej trzy osoby. Produkt dostępny jest w czterech wariantach ochrony – Podstawowy, Podstawowy +, Optymalny i Premium. Co więcej, każdy z nich można wybrać w pakiecie indywidualnym, partnerskim lub rodzinnym. Liczba możliwych opcji zależy od wielkości firmy: od jednego wariantu dla najmniejszych organizacji po cztery propozycje dla podmiotów zatrudniających powyżej 60 pracowników.
– To rozwiązanie pozwala pracodawcy dobrać zakres świadczeń do budżetu i oczekiwań zespołu. Dzięki niemu pracownicy zyskują dostęp do opieki zdrowotnej bez kolejek i zbędnych formalności. Ważna jest również dostępność świadczeń w krótkim czasie: pierwsze wizyty u internisty, pediatry lub lekarza rodzinnego mogą odbyć się już następnego dnia roboczego. Ponadto ochroną mogą zostać objęci również członkowie rodzin pracownika – partner lub małżonek oraz dzieci – mówi Agnieszka Callen, Członek Zarządu Generali Polska.
Dostęp do szerokiej sieci placówek medycznych
Silnym atutem programu jest rozbudowana sieć placówek i laboratoriów. Dzięki współpracy z Saneo S.A. pracownicy mają dostęp do ponad 3,5 tys. ośrodków medycznych i 2 tys. laboratoriów w całej Polsce, zlokalizowanych nie tylko w dużych miastach, ale także w mniejszych ośrodkach powiatowych.
– Dzięki temu ubezpieczeni pracownicy mają dostęp do zbudowanej razem z naszym partnerem Saneo S.A sieci ponad 3 500 tysiąca placówek medycznych i ponad 2 000 laboratoriów. Są one zlokalizowane nie tylko w dużych miejscowościach, ale także w miastach powiatowych. Stały monitoring pokrycia, aktywna współpraca z siecią sprzedaży sprawiają, że dostępna sieć medyczna stale się powiększa o punkty zlokalizowane w miejscach funkcjonowania naszych klientów – podkreśla Jakub Jacewicz, Członek Zarządu Generali Polska.
Co ważne, w ramach ubezpieczenia dostępna jest również refundacja usług medycznych zrealizowanych poza siecią Generali. Zwrot sięga nawet 70% wartości faktury, z elastycznymi limitami kwartalnymi lub rocznymi.
Prosty i zdalny proces przystąpienia do umowy
Jednym z wyróżników programu jest w pełni zdalna obsługa, zarówno po stronie pracodawcy, jak i pracowników. Pośrednicy korzystają z platformy MERKURY+, która pozwala przygotować ofertę i zawrzeć umowę online. Z kolei pracownicy mogą dołączyć do ubezpieczenia za pomocą eDeklaracji, a całość administracji odbywa się w wygodnym panelu online.
– Zadbaliśmy o to, by wdrożenie tego rozwiązania było maksymalnie proste – zarówno dla pracodawcy, jak i dla pośrednika. Bez karencji, bez ankiety medycznej, z możliwością zmiany pakietu w trakcie trwania umowy – wylicza Agnieszka Callen.
Co ciekawe, benefity zdrowotne przestały być domeną wyłącznie dużych korporacji.
– Pakiety medyczne, ubezpieczenia zdrowotne jako benefit pracowniczy w dużych firmach są już standardem. Coraz częściej również właściciele mniejszych firm chcą zadbać o swoich pracowników poprzez umożliwienie im dostępu do opieki medycznej. I to zapewnia właśnie Generali z myślą o zdrowiu pracowników – dodaje Jakub Jacewicz.
Źródło: Generali Polska







