Generali zakończyło pierwszy etap rozwoju sieci Placówek Partnerskich. W całej Polsce działa już 500 punktów ubezpieczyciela. To pokazuje, że model franczyzowy dobrze sprawdza się w praktyce. Agentom zapewnia stabilne wsparcie, a klientom dostęp do nowoczesnych standardów.
Franczyza jako filar rozwoju
Rozwój Placówek Partnerskich Generali od początku wpisywał się w strategię wzmacniania sieci sprzedaży i obecności lokalnej. Projekt skierowano do agentów, którzy chcą prowadzić własny biznes w nowoczesnym standardzie, bez rezygnacji z niezależności. Dziś w Polsce działa już ponad 500 takich punktów, co wyraźnie pokazuje skalę przedsięwzięcia.
– Postawiliśmy na dynamiczny rozwój biur franczyzowych Generali, bo wierzymy, że to inwestycja w przyszłość. Nowoczesne rozwiązania i dopasowane do potrzeb wsparcie partnerów biznesowych jest ważnym elementem realizacji naszej strategii, by być partnerem na całe życie dla agentów i klientów – podkreśla Michał Świderski, członek zarządu, Generali Polska.
Osiągnięcie zakładanego poziomu sieci to nie tylko liczba lokalizacji, ale także dowód, że przyjęty model współpracy odpowiada na oczekiwania agentów i wzmacnia pozycję marki.
– To potwierdza, że obrana przez nas droga była słuszna oraz pokazuje, jak wielki potencjał drzemie w tym modelu współpracy. To również dowód na siłę naszej marki i atrakcyjność Generali jako partnera biznesowego. Ale to również efekt zaangażowania i ciężkiej pracy wszystkich: całego naszego zespołu oraz agentów – dodaje Michał Świderski.
Jednolite standardy jakości
Warto podkreślić, że Placówki Partnerskie Generali działają według jednolitych standardów jakości i identyfikacji wizualnej. Agenci korzystają ze wsparcia menedżerów, szkoleń oraz narzędzi marketingowych. W wariancie Ekspert możliwe jest również wyposażenie biura. Niewątpliwie ułatwia to stworzenie profesjonalnej przestrzeni do pracy z klientem. Co istotne, model zachowuje pełną niezależność multiagencyjną. Agenci mogą dobierać oferty do potrzeb klientów, bez ograniczeń do jednej firmy. Dzięki temu doradztwo staje się realnie dostosowane do oczekiwań klientów, a nie oparte wyłącznie na cenie.
– W praktyce oznacza to, że agent zyskuje atrakcyjną przestrzeń biurową i wsparcie, by tworzyć miejsce, do którego klienci wracają nie tylko po polisę, ale po poradę i poczucie bezpieczeństwa. Klienci są coraz bardziej świadomi i coraz częściej oczekują doradztwa, a nie jedynie najniższej ceny. By sprostać tym oczekiwaniom potrzebne są odpowiednie narzędzia. Placówki Partnerskie łączą siłę lokalnego biura z zapleczem dużego towarzystwa – tłumaczy Mateusz Jarkowski, Dyrektor Departamentu Rozwoju Placówek Partnerskich, Generali Polska.
Dalszy rozwój sieci
Osiągnięcie liczby 500 Placówek Partnerskich kończy pierwszy etap projektu, czyli intensywną rekrutację. Teraz Generali przesuwa akcenty na rozwój jakościowy. Firma koncentruje się na podnoszeniu kompetencji agentów oraz pogłębianiu współpracy z obecnymi placówkami. Ubezpieczyciel zapowiada także dalsze wsparcie operacyjne i marketingowe oraz rozwój standardów obsługi klienta. Dzięki temu agenci mogą działać stabilnie i w przewidywalnych warunkach, a klienci mogą liczyć na profesjonalne doradztwo i jednakowy standard obsługi w każdym punkcie Generali w Polsce.
Źródło: Generali Polska







