Podczas Wielkiego Finału Loterii „eZdrapka – Festiwal Nagród” InterRisk, który odbywał się 13 października wylosowano Nagrodę Główną – samochód Hyundai i20. Warto dodać, że w tym roku ubezpieczyciel przygotował rekordową pulę, bo aż 10 tysięcy nagród. 

Loteria eZdrapka – Festiwal Nagród InterRisk 

W tegorocznej 5. edycji Loterii eZdrapka – Festiwal Nagród InterRisk wzięło udział aż 9842 pośredników ubezpieczeniowych. W konkursie tym mógł wziąć w niej udział każdy agent ubezpieczyciela, który poprawnie wystawił i zatwierdził polisę na iPortalu. W ostatnim etapie należało jedynie zdrapać kursorem wszystkie pola eZdrapki, a pośrednicy, którzy ujrzeli na ekranie 3 takie same obrazki, wygrywali nagrodę. 

W tym roku towarzystwo przygotowało rekordową pulę 10 tysięcy nagród – w tym 50 kamer samochodowych, bony podarunkowe do wybranych sklepów (Empik, Allegro, Rossmann, RTV Euro AGD, Żabka, Decathlon) oraz Nagrodę Główną – Hyundai i20. 

Finałowe losowanie 

W finałowym lodowaniu, które odbywało się 13 października wzięło udział w sumie 188 994 zgłoszeń. Dzień ten okazał się szczęśliwy dla Pana Michała Drawerta z agencji Ubezpieczenia A. Chmielewski – został on szczęśliwym posiadaczem nowego samochodu Hyundai i20! Zwycięska polisa została wystawiona w Oddziale Białystok. 

– Gdy otrzymałem telefon, że wygrałem samochód w loterii InterRisk nie kryłem ogromnego zaskoczenia! Pierwsze moje słowa: niemożliwe!!! A jednak!  Piątek trzynastego zdecydowanie został odczarowany w moim przypadku. Cieszę się ogromnie z nagrody, nowy samochód z pewnością bardzo dobrze wykorzystam – powiedział Pan Michał Drawert z agencji Ubezpieczenia A. Chmielewski. 

Warto podkreślić, że w tegorocznej edycji wydarzenia został pobity rekord zarówno, jeśli chodzi o liczbę osób zdrapujących, jak i wylosowanych nagród. 

– Gratulujemy wszystkich wygranych! W imieniu InterRisk, serdecznie dziękuję Państwu za tak liczny udział i ogromne zainteresowanie – powiedział Dariusz Łojko, Dyrektor Departamentu Sprzedaży Detalicznej InterRisk podczas finałowego losowania w Warszawie. 

Istotne treści edukacyjne 

Istotny element loterii stanowiła edukacja związana z poprawą bezpieczeństwa w ruchu drogowym. Wśród nagród było również 50 kamer samochodowych Nextbase. W ramach akcji promocyjnej dla pośredników ubezpieczeniowych przygotowano także ofertę promocyjną 30% zniżki na zakup produktów marki Nextbase. Mogli z niej skorzystać również klienci. 

– Bardzo doceniamy pracę naszych agentów, lecz chcę podkreślić, że loteria to nie tylko budowanie  partnerskiej współpracy. To również silny nacisk na przekazywanie treści edukacyjnych, gdzie bezpieczeństwo jest na pierwszym miejscu. Promocja właściwych postaw na drodze, to tylko jeden z przykładów działań, które prowadzimy – stwierdza Daniel Kaliszuk, Członek Zarządu InterRisk. 

Już niebawem ubezpieczyciel przygotuje relację z przekazania samochodu Hyundai i20, która pojawi się na profilach firmy w social mediach. 

Źródło: InterRisk TU S.A. Vienna Insurance Group