Ubezpieczyciel uruchomił projekt, którego celem jest pomoc dla agentów w prowadzonych przez nich działaniach content marketingowych w mediach społecznościowych. Przy pomocy platformy NapoleonCat Departament Marketingu Allianz dostarcza propozycje postów bezpośrednio na strony na Facebooku niemal 200 agentów uczestniczących w projekcie.
Narzędzie dostarcza również Allianzowi szczegółowe informacje na temat efektywności treści publikowanych na stronach społecznościowych pośredników. Dzięki takiemu rozwiązaniu opanowany został problem związany z koniecznością wdrożenia dużej liczby beneficjentów projektu w obsługę nowych narzędzi, co pozwoliło na oszczędność czasu i kosztów.
Łukasz Papuda odpowiedzialny za media społecznościowe w Allianz Polska podkreśla zalety prowadzonych działań: „ Ponad dwa lata temu, jako pierwsi na rynku zdecydowaliśmy się na uruchomienie projektu wspierającego agentów wyłącznych w działaniach na Facebooku. Raporty, zarówno te zasięgowe, jak i sprzedażowe, pokazują że był to dobry ruch. Nasza sieć sprzedaży pokochała media społecznościowe i dzięki wsparciu merytorycznemu, szkoleniom i dostarczanym treściom coraz sprawniej się w nich porusza”.
W ciągu dwóch miesięcy od wdrożenia projektu strony agentów Allianz na Faceboooku zanotowały 22% wzrost liczby interakcji w postaci komentarzy do publikowanych treści. Posty zawierające treści proponowane przez zakład generują średnio o 48% wyższy zasięg organiczny niż treści tworzone przez samych pośredników.
Źródło: www.napoleoncat.com