Aviva Logo

Jak wynika z podsumowań przeprowadzonych przez ekspertów z Aviva, co czwarty klient, który zgłasza szkodę komunikacyjną skorzystał z nowego narzędzia pod nazwą Go SMS. SMS z linkiem do bezpośredniego przesyłania dokumentów, zostało stworzone przez pracowników Avivy. 

 

Pracownik Avivy może wysłać do klienta SMS ze specjalnym linkiem

 
Po jego otwarciu poszkodowany może przesłać dokumenty dotyczące szkody, które ma zapisane na dysku lub galerii, albo zrobić zdjęcie i je załączyć. Może też wpisać dodatkowe informacje w specjalnym polu. W Go SMS nie ma ograniczeń jeśli chodzi o rodzaj pliku – mogą to być zdjęcia, filmiki, notatki głosowane lub pdf-y.
 

Klienci chwalą szybkość i łatwość przesyłania dokumentów wprost do pracownika

 
„Przesłane dokumenty trafiają bezpośrednio do pracownika zajmującego się sprawą, który może od razu podjąć działania i często zlikwidować szkodę od ręki. Klienci chwalą szybkość i łatwość przesyłania dokumentów wprost do pracownika, bez potrzeby instalowania aplikacji na swoim smartfonie” – podkreśla Katarzyna Ciesielska i Jakub Babiak, pracownicy Avivy, współtwórcy rozwiązania.
 

Aviva: „Chcemy, aby cyfrowy model obsługi, nasz cel strategiczny, kształtował postrzeganie Avivy jako firmy nowoczesnej i otwartej na potrzeby klienta”

 
Ewa Chwaja, menedżer sekcji likwidacji szkód komunikacyjnych Avivy wyjaśnia:„Poszukujemy usprawnień i dostosowujemy nasze procesy do zmieniających się potrzeb klientów. Chcemy, aby cyfrowy model obsługi, nasz cel strategiczny, kształtował postrzeganie Avivy jako firmy nowoczesnej i otwartej na potrzeby klienta”.
 
Narzędzie Go SMS zostało stworzone przez pracowników Avivy i wygrało drugą odsłonę wewnętrznego hackathonu.
 
 
Źródło: www.aviva.pl