W dniu 15 listopada uruchomiony został nowy serwis AXA On-Line dla klientów posiadających ubezpieczenie na życie z ubezpieczeniowymi funduszami kapitałowymi. Serwis został gruntownie przebudowany nie tylko wizualnie, ale również funkcjonalnie.

 

Ubezpieczyciel stopniowo będzie rozszerzać zakres funkcjonalności dostępnych w nowym serwisie

 
W nowym serwisie klient otrzymuje również wirtualnego asystenta. Dzięki samouczkowi ma pod ręką podpowiedzi, jak wykonać daną operację czy też jak poruszać się po serwisie. Ubezpieczyciel stopniowo będzie rozszerzać zakres funkcjonalności dostępnych w nowym serwisie. Dlatego też klienci zachowują możliwość równoległego korzystania ze starego serwisu, w którym mogą dokonać wszystkich dotychczasowych operacji. Klienci uzyskają wszelkie informacje pod adresem: online.axa.pl
 

Z myślą o wygodzie użytkowania serwisu uproszczona została jego nawigacja

 
Intuicyjne menu pozwala szybko i wygodnie poruszać się po serwisie. Wyróżnione zostały najważniejsze sekcje serwisu, a całość została oprawiona przejrzystą grafiką. AXA On-Line został podzielony na 3 bloki: Moje polisy, Wiadomości i Moje dokumenty. Czytelny podział ułatwia odnalezienie najważniejszych informacji i komunikowanie się z ubezpieczycielem.
 
Serwis automatycznie dostosowuje się do wielkości ekranu urządzenia, na którym jest wyświetlany. Nawigacja automatycznie dostosowuje się do komputera, tabletu czy smartfonu, co pozwala na korzystanie z serwisu w różnych sytuacjach.
 

Zmiany w serwisie mają ułatwić regularny kontakt z klientem

 
Na stronie firmy czytamy: „Wiemy, że idziemy w dobrym kierunku. Doceniają to klienci, jak i eksperci”. Za swoją stronę AXA otrzymała tytuł Najbardziej Cyfrowego Ubezpieczyciela 2017. Jury E-commerce Polska Awards uznało, że jest najbardziej wygodną, czytelną, użyteczną stroną internetową, dostosowaną do urządzeń mobilnych.
 
Źródło: www.axa.pl