Bank Pocztowy wprowadził do swojej oferty ubezpieczenia dostępne online. Jest to możliwe dzięki współpracy z Allianz. Klienci Banku Pocztowego mogą od teraz nabyć w sposób zdalny ubezpieczenie domu, samochodu, podróżne, a wkrótce także szkolne.
Ubezpieczenia online w Banku Pocztowym
Bank Pocztowy dzięki współpracy z Allianz rozszerzył swoją ofertę o ubezpieczenia online. Od teraz klienci banku oraz zainteresowane osoby mogą w prosty sposób nabyć ubezpieczenie domu, samochodu, podróżne. Oferta ma być wkrótce rozbudowana także o ubezpieczenia szkolne. Z opublikowanych informacji wynika, że wszystkie te produkty są dostępne w pełni zdalnie, bez konieczności odwiedzania placówek bankowych.
– Wdrożenie nowych ubezpieczeń dostępnych online stanowi istotne uzupełnienie oferty naszego Banku dla klientów preferujących proste, zdalne rozwiązania. Dotychczas nie oferowaliśmy możliwości zakupu ubezpieczeń w kanałach cyfrowych. Dzięki współpracy z Allianz, wprowadziliśmy ofertę ubezpieczeń najpotrzebniejszych w życiu codziennym. Teraz nasi klienci oraz osoby odwiedzające stronę internetową Banku Pocztowego mogą w prosty sposób nabyć potrzebne polisy bez wychodzenia z domu. Wystarczy przejść do zakładki „Ubezpieczenia”, gdzie dostępna jest pełna oferta – informuje Joanna Moskalik, Dyrektor Departamentu Produktów Detalicznych i Usług Płatniczych Banku Pocztowego.
Oferta ubezpieczeniowa Banku Pocztowego
Bank Pocztowy rozszerzył ofertę produktów oferowanych w kanałach zdalnych o ubezpieczenia TUiR Allianz Polska S.A., takie jak:
- Ubezpieczenie domu lub mieszkania „Mój Dom”,
- Ubezpieczenie komunikacyjne „Mój Samochód”,
- Ubezpieczenie podróżne „Moja Podróż”,
- Ubezpieczenie szkolne „Strefa NNW Szkolne” (dostępne wkrótce).
Instytucja podkreśla, że nowa oferta jest odpowiedzią na rosnące potrzeby klientów poszukujących szybkich i wygodnych rozwiązań finansowych, które zapewnią im spokój i bezpieczeństwo.
Jak zdalnie kupić polisę?
Aby skorzystać z powyższej oferty wystarczy wejść na stronę internetową Banku Pocztowego lub zalogować się do bankowości internetowej albo aplikacji mobilnej, gdzie w kilku krokach można sfinalizować zakup polisy. Jak to zrobić? Klienci Banku Pocztowego po zalogowaniu się do swojej bankowości elektronicznej lub aplikacji mobilnej mogą wybrać odpowiednią ofertę w Markecie Cyfrowym. A po kliknięciu w wybrany rodzaj ubezpieczenia, klient już w ciągu kilku minut może zdalnie sfinalizować zakup polisy. Co istotne, osoby potrzebujące wsparcia mogą pozostawić swój numer telefonu, na który oddzwoni konsultant Allianz.
Źródło: Bank Pocztowy